بررسی شایعات درباره هوآوی P10: طراحی، مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

بررسی شایعات درباره هوآوی P10: طراحی، مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

هوآوی کار خودش را به خوبی انجام می دهد و آخرین گوشی آنها فروش خوبی داشته است، هوآوی میت ۹ عملکرد خوبی دارد، عمر باتری آن بسیار خوب است و درنهایت دارای یک صفحه نمایش بزرگ و درخشان است. این گوشی یا دستگاه مناسب با قیمت معقول می باشد.

هوآوی در راه درستی قدم گذاشته و این باعث می شود که ما مشتاق باشیم محصولات آینده این غول چینی را ببینیم. به نظر می رسد پرچمدار بعدی هوآوی P10 باشد که جانشین گوشی موفقی P9 با دوربین دوگانه خواهد شد.

اجازه بدهید به بررسی شایعات و اخباری که درباره گوشی که جانشین گوشی شایسته P 9 خواهد شد بپردازیم.

طراحی

شیشه روی گوشی کمی شیب دار است و ما را یاد طراحی P9 می اندازد. در حالت دوم نیز طراحی شبیه به قبل بوده اما طراحی P10 کمی برجسته تر می باشد. اگر این تصاویر واقعی باشند به عنوان یک حرکت خوب، هوآوی طراحی قبلی را ادامه داده است.

به نظر می رسد هوآوی P10 دارای بدنه ای تمام فلزی با پوششی شیشه ای بر روی دو دوربین پشت عرضه شود. اساس طراحی این گوشی شبیه به گوشی P9 بوده و کمی تغییر در آن ایجاد شده است. یک گوشی کاملا راحت و خوش دست که انحنای آن شبیه به P9 می باشد.

ممکن است نسخه اولیه با نسخه نهایی متفاوت باشد

حسگر اثر انگشت التراسونیک در جلوی گوشی

به نظر می رسد که حسگر اثر انگشت در پشت گوشی وجود ندارد، اما قطعا هوآوی حسگر را کنار نمی گذارد. سنسور بیومتریک استاندارد جدید به جلوی گوشی منتقل شده است. ظاهرا این حسگر در داخل یک دکمه فیزیکی قرار بگیرد.

حسگر اثر انگشت از نوع التراسونیک بوده و کارش را دقیق و سریع انجام می دهد. حسگر اثر انگشت التراسونیک یک مدل سه بعدی از طرح اثر انگشت شما را دریافت می کند.

رنگ های جدید و جذاب

به نظر می رسد که هوآوی از رنگ های زیبا و جذاب استفاده کرده است، جدا از سفید، سیاه و طلایی، P10 در رنگ های سبز و بنفش هم عرضه خواهد شد. حتی یک نسخه رز گلد از این گوشی مشاهده شده است. ما امیدواریم که این طراحی های رنگارنگ واقعی باشد و آرزوی پوچ نباشد.

صفحه نمایش

شایعه شده است که صفحه نمایش P10، از نوع ۵٫۵ اینچی AMOLED خواهد بود و رزولوشن آن ۱۴۴۰x2560 می باشد. که به نظر می رسد نسبت به صفحه نمایش ۵۲ اینچی P9 که دارای کیفیت Full HD و رزولشون ۱۰۸۰p می باشد ارتقاء قابل توجهی بافته است. صفحه نمایش گوشی از نور و وضوح کافی برخوردار بوده است و رنگ ها را کاملا طبیعی نشان می دهد.

سخت افزار

به احتمال زیاد یکی از بهترین چیپست ها در این گوشی استفاده شود و اگر شایعات درست باشد P10 مجهز به  چیپست Kirin 960 خواهد بود. این یک پردازنده هشت هسته ای و ۲٫۳ گیگاهرتزی است که متشکل از دو بخش است، یکی Cortex-A73 چهار هسته ای و یکی Cortex-A53 چهار هسته ای، همچنین گرافیک آن بر عهده Mali-G71 می باشد.

بسیاری از منابع اطمینان دارند که P10 در دو نسخه عرضه خواهد شد. یکی دارای رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود و دیگری دارای رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی می باشد، ما حتی یک نسخه ۲۵۶ گیگابتی از این گوشی را مشاهده کرده ایم. یکی دیگر از شایعاتی که درباره این گوشی گفته می شود مجهز بودن آن به شارژر بی سیم می باشد.

دوربین

دوربین دوگانه ای که برای اولین بار در P9 استفاده شده بود، به احتمال زیاد در P10 هم وجود خواهد داشت. دوربین عقب گوشی دارای دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی بوده که یکی از لنزها نسبت به رنگ حساس تر می باشد. ما علاقه مند به راه اندازی این سیستم در هوآوی هستیم و امیدواریم که با ارتقاء دادن سطح دوربین این گوشی یک جایگزین خوب برای آیفون و پیکسل باشد.

نرم افزار و ویژگی ها

ما امیدواریم که P10 با اندروید نوقا راه اندازی شود. گذشته از آن هوآوی یک نسخه جدید از رابط کاربریش را عرضه خواهد کرد. این رابط یک برنامه نسبتا قدرتمند است که می تواند کاربران را علاقه مند به استفاده از آن کند.

قیمت و تاریخ عرضه

هوآوی ممکن است P10 را MCW 2017 که کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد معرفی کند. هوآوی برنامه دارد پرچمدار بعدی خود یعنی P10 را در ۲۶ فوریه معرفی کند. بر اساس شایعات هوآوی P10 گرانترین محصول هوآوی خواهد بود. هنوز خبر دقیق درباره قیمت دقیق این گوشی منتشر نشده اما قطعا گران ترین گوشی سری P خواهد بود. هنگامی که P9 با حافظه استاندارد ۳۲ گیگابایتی عرضه شد، ۶۴۴ دلار قیمت داشت و نسخه پلاس آن ۸۰۵ دلار قیمت داشت. احتمالا P10 کمتر از ۱۴۹۸ دلار قیمت نخواهد داشت.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar