تاریخ انتشار به روز رسانی جدید PES 2017 مشخص شد

تاریخ انتشار به روز رسانی جدید PES 2017 مشخص شد

شرکت کونامی به تازگی تاریخ انتشار به روز رسانی جدید PES 2017 به نام Data Pack 3.0 را اعلام کرده. این به روز رسانی جدید قرار است در تاریخ ۹ ماه فوریه (یعنی چهار روز دیگر) در دسترس کاربران قرار بگیرد. شما بسته به مکان جغرافیایی خود ممکن است در ساعات مختلفی از روز این به روز رسانی را دریافت کنید.

در این به روز رسانی قرار است تغییرات بسیار زیادی را مشاهده نماییم. یکی از تغییراتی که همیشه مورد نظر گیمرها قرار می گیرد، تغییرات ظاهری یا چهره بازیکنان است. همه ما دوست داریم بازیکنان تیم مورد علاقه خود را به صورت کاملا واقعی مشاهده کنیم. طی این به روز رسانی، چهره بیش از ۱۰۰ بازیکن بهبود پیدا کرده. همچنین تعداد ۸ لباس کلاسیک باشگاه بروسیا دورتمند هم در این به روز رسانی گنجانده شده. دیگر تغییرات شامل اضافه شدن موارد جزئی اما بسیار جذاب به بازی است. به طور مثال اضافه شدن مدل های جدیدی از کفش ها، اضافه شدن جزئیات بیشتر در کناره ها و موجود بودن توپ شرکت آدیداست که در فینال مسابقات Champions League 2016 و ۲۰۱۷ استفاده شده بود.

با توجه به اینکه این به روز رسانی پس از نقل و انتقالات زمستانی انجام شده است، احتمال اینکه آخرین نقل و انتقالات باشگاه ها هم در این Data Pack گنجانده شده باشد بسیار زیاد است. اما فعلا شرکت کونامی در این رابطه هیچ صحبتی نکرده. در به روز رسانی قبلی این بازی، نام تیم ها و بازیکنان آن ها به روز رسانی شده بود و تعداد لباس کلاسیک تیم لیورپول هم در آن گنجانده شده بود. ممکن است در روز های منتهی به انتشار این به روز رسانی، اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود که حتما به نظر شما خواهیم رساند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar