شرکت GoPro قصد دارد تا در سال جاری یک دوربین Hero 6 عرضه کند

شرکت GoPro قصد دارد تا در سال جاری یک دوربین Hero 6 عرضه کند

چند سال اخیر برای شرکت GoPro بسیار سخت بوده. دلیل آن کیفیت محصولات این شرکت نیست بلکه دارندگان این دوربین های اکشن، تمایلی به خرید مدل های جدید ندارند و راضی به استفاده از مدل های کنونی هستند. به همین دلیل هم برنامه هایی که این شرکت ها برای کسب سهم بیشتری از بازار پیاده می کنند، عملی نمی شوند. هر برنامه ای که شرکت GoPro برای آینده طراحی کرده، قطعا شامل یک محصول جدید به نام دوربین Hero 6 می باشد. این خبر توسط شرکت GoPro هم تایید شده بنابراین می توان از صحت آن اطمینان کامل داشت. اما هنوز هیچ مشحصاتی از این دوربین منتشر نشده است.

دوربین Hero 5 از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ تا کنون با ماست و با خود پیشرفت هایی در کیفیت فیلم و عکس را به ارمغان آورد. همچنین برای اولین بار صفحه لمسی برای آن تعبیه شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. بنابراین می توان انتظار داشت که دوربین Hero 6 در تاریخی مشابه، یعنی سپتامبر ۲۰۱۷ معرفی و عرضه شود. این شرکت همچنین یک سرویس Cloud هم معرفی کرد که برای کاربران ساکن آمریکا، ماهی ۵ دلار هزینه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت GoPro همچنین اعلام کرد که در ۱۲ ماه آینده، دوربین های متعدد و لوازم جانبی بسیار متنوعی برای دوربین های GoPro عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از محصولات کاملا جدیدند و چه تعدادی از آن ها برای مدل های کنونی دوربین های این شرکت هستند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar