شرکت BlackBerry با امضای توافقنامه ای، محصولات خود را به یکی از بزرگترین بازارهای دنیا ارسال می کند

شرکت BlackBerry با امضای توافقنامه ای، محصولات خود را به یکی از بزرگترین بازارهای دنیا ارسال می کند

در حال حاضر شرکت BlackBerry در حال شکل دادن روابط استراتژیک میان خود و دیگر شرکت ها بوده، که هدف از این قراردادها، طراحی، تولید و ورود به بازارهای جدید است. این شرکت کانادایی به تازگی با TCL Communication و BB Merah Putih، توافقنامه هایی را به امضا رسانده که به آن اجازه می دهد محصولات خود را به بازارهای جدید وارد کند.

دیروز شرکت BlackBerry توافقنامه دیگری را تایید کرد که به این شرکت اجازی می دهد تا محصولات خود را به کشور هند معرفی و عرضه کند. کشور هندوستان با توجه به جمعیت بسیار بالایی که دارد، می تواند بازاری با ۱٫۵ میلیارد مشترک بلقوه به حساب آید. Optiemus Infracom نام شرکتی است که محصولات BlackBerry را به بازار هندوستان عرضه خواهد کرد. لازم به ذکر است که دو مدل DTEK50 و DTEK60 را هم همین شرکت به بازار هند عرضه کرده بود.

طبق گفته BlackBerry، شرکت Infracom اجازه طراحی، ساخت، فروش و ارائه خدمات را در کشورهای هند، بنگلادش، نپال و سریلانکا خواهد داشت. BlackBerry دقیقا استراتژی شرکت نوکیا را دنبال می کند. این شرکت با عقد چندین قرارداد با شرکت های مختلف، قصد دارد محصولاتش را به تمام نقاط دنیا ارسال کند. همچنین شرکت TCL قرار است تا مدل Mercury را معرفی کند. مراسم معرفی در تاریخ ۲۵ فوریه برگزار خواهد شد. اگرجه ممکن است این مدل تا ماه مارس به بازار عرضه نشود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar