فهرست هفتگی پرفروش ترین بازی های کشور انگلستان منتشر شد

فهرست هفتگی پرفروش ترین بازی های کشور انگلستان منتشر شد

باز هم مانند همیشه با فهرست هفتگی پرفروش ترین بازی های کشور انگلستان همراه شما هستیم. علیرغم اینکه بازی های جدیدی عرضه شده، تنها برخی از رتبه ها میان بازی ها تغییر کرده که در ادامه باهم خواهیم دید. عنوان بسیار موفق شرکت کپ کام، یعنی Resident Evil 7: Biohazard، موفق شد تا رتبه اول خود را حفظ کند تا سودآوری خود برای شرکت کپ کام را ادامه دهد. پیش بینی می شود که صدرنشینی این عنوان تا هفته های آینده ادامه پیدا کند.

پس از عنوان Resident Evil 7: Biohazard، بازی GTA V قرار دارد که فعلا قصد ندارد از لیست ۱۰ بازی پرفروش خارج شود. چنین اتفاقی ممکن است تنها زمانی رخ دهد که بازی جدید شرکت راکستار، یعنی Red Dead Redemption 2 در فصل پائیز عرضه شود. به گفته شرکت راکستار، این بازی هم تمرکز زیادی روی بخش چندنفره خود خواهد داشت و می تواند باعث خارج شدن GTA V از لیست پرفروش ترین ها شود.

در رتبه بعدی عنوان FIFA 17 قرار دارد که موف شد با یک رتبه صعود در مقام سوم جدول جای گیرد و پس از آن نیز عنوان Hitman: The Complete First Season در مقام چهارم قرار دارد. همچنین بازی‌ های Call of Duty: Infinite Warfare و Rocket league و Battlefield 1 جایگاه خود را به ترتیب در رتبه های پنجم ششم و هفتم حفظ کرده اند. بازی Final Fantasy XV نیز با ۷ رتبه صعود، به مقام هشتم جدول رسید.

در ادمه می توانید نگاهی اجمالی به فهرست هفتگی پرفروش ترین بازی های کشور انگلستان بیاندازید و لیست کامل این فهرست را از اینجا مشاهده فرمایید. نکته قابل توجه این است که این فهرست بدون احتساب نسخه های دیجیتالی گردآوری شده است:

  1. Resident Evil 7: Biohazard
  2. Grand Theft Auto V
  3. FIFA 17
  4. Hitman: The Complete First Season
  5. Call of Duty: Infinite Warfare
  6. Rocket League
  7. Battlefield 1
  8. Final Fantasy XV
  9. WWE 2K17
  10. Mafia III

 

نظر خود را بنویسید

avatar