برخی از iPhone 7های با رنگ Matte Black با مشکل پوسته پوسته شدن رنگ مواجه هستند

برخی از iPhone 7های با رنگ Matte Black با مشکل پوسته پوسته شدن رنگ مواجه هستند

در ماه سپتامبر و زمانی که دو مدل جدید از آیفون، iPhone 7 و iPhone 7 Plus، معرفی شدند، شرکت اپل دو رنگ جدید را هم به به صفبندی محصولات خود اضافه کرد. دو رنگ Jet Black و Matte Black. همان طور که از نامشان پیداست، Jet Black بسیار براق بوده و Matte Black کاملا مات است. شرکت اپل به دارندگان نسخه Jet Black پیشنهاد کرد تا بخاطر حساسیت و براق بودن این رنگ از آیفون خود بیشتر مراقبت کنند.

اما ظاهرا رنگ Matte هم با مشکلات تازه ای رو به رو شده. مشکلی که اپل هنوز پاسخی به آن نداده. به تازگی بسیاری از افرادی که مدل Matte Black آیفون ۷ را خریده اند، گزارش داده اند که گوشی آن ها پوسته پوسته شده و رنگ مشکی آن ها از بین رفته است. کاربران از آیفون های خود نیز عکس هایی منتشر کرده اند. با توجه به تصاویر منتشر شده می توان دید که اکثر پوسته پوسته شدن ها در قسمت های نزدیک به اسپیکر و دکمه ها اتفاق افتاده. اما در یکی از عکس های می توان مشاهده کرد که قاب پشتی آیفون پوسته پوسته شده و زیبایی خود را از دست داده.

رنگ Matte Black

رنگ Matte Black

رنگ Matte Black

اولین موارد از این دست در ماه نوامبر گزارش شدند. لازم است بدانید که خسارات به این شکل، مشمول وارانتی شرکت اپل نمی شود و احتمالا مجبور باشید برای ترمیم آن هزینه پرداخت کنید. بهترین کار برای پیشگیری از چنین مشکلی استفاده از محافظ صفحه می باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar