جزئیات به روزرسانی زمستانه بازی Battlefield 1 منتش شد !

جزئیات به روزرسانی زمستانه بازی Battlefield 1 منتش شد !

همان طور که قبلا هم خبری در این باره منتشر کردیم، قرار بود به روزرسانی تازه ای برای بازی Battlefield 1 منتشر شود. نام این به روزرسانی، “Winter” نام دارد. به تازگی جزئیات به روزرسانی زمستانه بازی Battlefield 1 منتشر شده که در ادامه باهم خواهیم خواند.

شرکت دایس، سازنده بازی، قبلا اعلام کرده بود که قرار است یک به روزرسانی بزرگ را برای این بازی محبوب عرضه کند. این آپدیت هم اکنون برای تمام پلتفرم های در دسترس بوده و حجمی معادل با ۴ گیگابایت دارد. اگز جزو کسانی هستید که بخش چندنفره را بازی می کنید، این آپدیت برای شما ضروری خواهد بود. طبق جزئیات منتشر شده، تمرکز سازندگان این آپدیت، برطرف کردن باگ های بازی و اضافه کردن ویژگی های تازه به بازی بوده است.

این بازی از چند کلاس مختلف برخوردار بوده که هر کدام از آن ها اسلحه و ویژگی های خاص خود را دارد. هر کدام از این کلاس ها شامل ۱۰ Level می باشد که با طی کردن آن ها موفق می شوید تا اسلحه های تازه ای را خریداری نمایید. پس از این آپدیت، تعداد این Levelها به ۵۰ خواهد رسید.

تغییرات دیگر این به روزرسانی بسیار جزئی است. بنابراین بهتر است اگر می خواهید بخش چند نفره را تجربه کنید، دانلود این به روزرسانی را آغاز کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar