مایکروسافت در حال کار روی بازی های انحصاری برای کامپیوترهای شخصی است

مایکروسافت در حال کار روی بازی های انحصاری برای کامپیوترهای شخصی است

بازی های انحصاری یکی از نقاط قوت کنسول ها نسبت به کامپیوترهای شخصی به حساب می آید. مایکروسافت که به واسطه ویندوز به کامپیوترهای شخصی و اکس باکس وان دسترسی دارد، در جایگاه قدرتمندتری نسبت به سونی قرار دارد. وی اعلام کرد که مایکروسافت تمرکز ویژه ای بر روی کامپیوترهای شخصی دارد و در برنامه خود قصد انتشار بازی های انحصاری برای کامپیوترهای شخصی را دارد.

فیل اسپنسر این صحبت های را در سالروز انتشار Halo Wars 2 اعلام کرد. وی اذعان داشت که مایکروسافت برنامه های بسیار ویژه ای برای کامپیوترهای شخصی دارد. انتشار بازی های انحصاری بیشتر نیز، قسمتی از این برنامه خواهد بود. وی همچنین اعلام کرد که بازی های انحصاری بیشتری برای کنسول اکس باکس وان در راه است.

اما جالب اینجاست که بازی های انحصاری که قرار است امسال منتشر شوند اصلا بزرگ و پر سروصدا نیستند. امری که فیل اسپنسر اعتقاد دارد موجب پیشرفت این شرکت و بازی های انحصاریش خواهد شد. E3 امسال شاید مهمترین کنفرانس نسل هشتم باشد. چرا که در آن مایکروسافت از غول سخت افزاری خود یعنی، اسکورپیو پرده برداری کرده، و احتمالا سونی هم از بازی های انحصاری خود اطلاعات بیشتر منتشر خواهد کرد.  همچنین می توانیم برنامه مایکروسافت برای بازی های انحصاری را بهتر دریابیم. چیزی که آشکار است، قدرت بدون رقیب سونی در بازی های انحصاری است. عاملی که باعث شد سونی در نسل هفتم پیروز باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar