شرکت اپل در ماه های آینده تولید آیفون در کشور هند را آغاز خواهد کرد

شرکت اپل در ماه های آینده تولید آیفون در کشور هند را آغاز خواهد کرد

تولید محصول در کشورهای در حال توسعه یکی از راه هایی است که شرکت های بزرگ برای کاهش هزینه تولید محصولات خود از آن استفاده می کنند. کشورهای در حال توسعه هم از این کار حمایت می کنند چرا که باعث پیشرفت تکنولوژی و همچنین بهبود بازار کار در کشورشان خواهد شد. همان طور که می دانید، شرکت اپل هم یکی از همین کمپانی هاست. محصولات این کشور در کشور چین تولید می شوند اما به تازگی خبر رسیده که اپل قصد دارد تا تولید آیفون در کشور هند را آغاز کند. برای اطلاعات بیشتر، در ادامه مطلب همراه ما باشید!

این خبر توسط Reuters منتشر شده بنابراین می توان به صحت آن اطمینان داشت. ضمنا قبلا هم بحث در مورد چنین کاری از سوی اپل پیش بینی می شد. کارخانه ای که قرار است در این کشور ساخته شود، تا چند ماه دیگر افتتاح خواهد شد و تمرکز آن روی تولید گوشی های هوشمند شرکت اپل است. فعلا تنها آیفونی که قرار است در این کارخانه ساخته شود، آیفون SE می باشد که از دیگر مدل های این گوشی ارزان تر است.

تولید مدل SE اصلا جای تعجب ندارد چرا که اپل برنامه داشت تا این محصول را در بازارهای در حال رشد تولید و توزیع کند. طبق گزارشات، اپل قصد دارد تا تعداد ۳۰۰٫۰۰۰ تا ۴۰۰٫۰۰۰ واحد از این مدل گوشی را تولید کند. همان طور که گفتیم شرکت اپل و دیگر کمپانی ها از این استراتژی(تولید در کشورهای در حال توسعه) استفاده می کنند تا هزینه تولید محصولاتشان کاهش یابد. بنابراین می توان انتظار داشت که قیمت آیفون SE باز هم کمتر شود. البته اگر شرکت اپل واقعا قصد فروش آیفون SE در بازار هند را دارد، باید توجه کند که هندی های به طور میانگین تنها ۱۵۰ دلار برای خرید گوشی هزینه می کنند که این مبلغ با قیمت ۴۰۰ دلاری آیفون SE متفاوت است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar