توضیحات جدید شرکت Sledgehammer در رابطه با جدیدترین نسخه Call of Duty

توضیحات جدید شرکت Sledgehammer در رابطه با جدیدترین نسخه Call of Duty

شاید بتوان ادعا کرد که پس از مدت ها، این اولین بار است که گیمرها منتظر عرضه جدیدترین نسخه Call of Duty هستند. چرا که با این نسخه قرار است به ریشه های خود بازگشته و به سراغ جنگ ها گذشته برود تا آینده. به تازگی نیز خبر تازه ای از این بازی منتشر شده و طی آن آقای Schofield هواداران را بیش از پیش تشنه تجربه این عنوان کرد. جدیدترین نسخه Call of Duty قرار است در سال جاری عرضه شود.

اگر چه آقای شوفیلد هیجان زیادی برای اعلام جزئیات بیشتر نشان می داد، اما نمی توانست چنین کاری انجام دهد. تنها حرفی که وی توانست بزند این بود که در نسخه جدید این بازی، سربازان با پوتین هایشان روی زمین راه می روند. از این صحبت می توان برداشت کرد که بازی دیگر در فضا جریان نخواهد. اتفاقی که قطعا برای بسیاری از طرفداران این عنوان خوشحال کننده خواهد بود.

آقای شوفیلد در ادامه کمی بازی را هایپ کرد. وی اعلام کرد که زمانی که این بازی منتشر شود، بسیاری از بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد. وی در ادامه اعلام کرد که این بازی پرفروش ترین و بهترین بازی این شرکت خواهد شد. بخاطر اینکه سازندگان عناوین پیشین این بازی هم چنین ادعاهایی داشتند، بهتر است تا انتشار بازی صبر کنیم تا بهتر بتوانیم در مورد آن تصمیم بگیریم.

زمانی که از وی درباره تاریخ انتشار بازی سوال شد، وی در پاسخ اعلام کرد که فقط یک گیمر بوده و اصلا اطلاعی از تاریخ انتشار بازی ندارد. پاسخی که قبلا هم از وی شنیده شده بود. با توجه به این که تریلر نسخه پیشین Call of Duty، یعنی Infinite Warfare، بیشترین تعداد Dislike در شبکه YouTube را داشت، بازگشت به گذشته و ریشه ها، یکی از بهترین اخباری است که طرفداران این بازی می توانستند از شنیدن آن خوشحال شوند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar