فیل اسپنسر: صنعت گیم فراتر از رقابت بین دو کنسول است !

فیل اسپنسر: صنعت گیم فراتر از رقابت بین دو کنسول است !

مدیر بخش اکس باکس، فیل اسپنسر، به زودی راهی ژاپن خواهد شد تا با ناشران Third party ملاقات کند. وی قصد دارد تا بازی های انحصاری بیشتری را برای کنسول اکس باکس وان معرفی و عرضه کند. وی قبل از سفرش به کشور ژاپن، به سوالاتی از جمله رقابت در صنعت گیم پاسخ داد تا نشان دهد رابطه صمیمی با هواداران دارد. برای اطلاعات بیشتر در ادام مطلب همراه ما باشید!

وی در مورد رقابت میان کنسول ها اعلام کرد که صنعت گیم فراتر از رقابت میان دو کنسول(پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان) است. وی اشاره داشت که عرضه بازی های انحصاری از سوی رقبا مانند اسلحه نیست و به مایکروسافت کمک می کند تا اکس باکس وان و ویندوز ۱۰ را به بهترین پلتفرم برای بازی تبدیل کند. یکی از کاربران که قصد به چالش کشیدن اسپنسر را داشت در توئیتر به وی گفت که اینگونه صحبت ها زمانی که از رقیب خود عقب هستید کاملا قابل پیش بینی است. آقای اسپنسر با تایید این حرف بار دیگر تایید کرد که صنعت گیم فراتر از رقابت میان کنسول ها است. وی همچنین قبول کرد که عرضه بازی های انحصاری قوی بسیار حیاتی است.

امری که کاملا قابل پیش بینی بود، پرسش هواداران از وی در مورد کنسول اسکورپیو بود. وی در مورد اینکه بازی های اسکورپیو روی تلویزیون های ۱۰۸۰P چگونه اجرا می شوند پاسخ داد: بازی ها روی تلویزیون های ۱۰۸۰P “خوب” اجرا می شوند. به کار بردن کلمه “خوب” در مورد کنسولی که خود آقای اسپنسر از آن به عنوان قوی ترین کنسول تا به امروز ساخته شده نام برده شاید کمی غلط باشد. بسیاری دوست داشتند تا وی از کلمه “عالی” یا “فوق العاده” استفاده کند. بسیاری هم اعتقاد داشتند که این کلمه بازگو کننده هیچ چیزی نیست و صرفا نشان می دهد که آقای اسپنسر مانند یک بازاریاب صحبت نکرده.


 

نظر خود را بنویسید

avatar