اطلاعات تازه ای از بازی Sniper Ghost Warrior 3 منتشر شد

اطلاعات تازه ای از بازی Sniper Ghost Warrior 3 منتشر شد

بازی Sniper Ghost Warrior 3 یک بازی خوش ساخت بوده که دو ماه دیگر عرضه خواهد شد. به تازگی سازندگان این بازی اقدام به انتشار اطلاعات جدیدی از نسخه کنسولی این بازی کرده اند که در ادامه با هم خواهیم خواند.

یکی از بحث های بسیار داغ دنیای گیم مفهوم رزولوشن اجرایی بازی ها رو کنسول ها است. بحثی که باعث شد تا دو کمپانی سونی و مایکروسافت کنسول های جدیدی را عرضه کنند. پیش تر اعلام شده بود که این بازی از درزولوشن ۴K روی پلی استیشن ۴ پرو پشتیبانی نخواهد کرد. اما همان طور که انتظار می رفت، بالاخره سازندگان اطلاعاتی از میزان رزولوشن اجرایی این بازی روی دو کنسول پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر کردند. طی مصاحبه ای که وبسایت GamingBolt با یکی از سازندگان این بازی داشته، مشخص شد که این بازی با رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ FPS روی دو کنسول اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ اجرا خواهد شد. یکی از سازندگان گفت:

ما همیشه در تلاش هستیم تا عناوین خود را در سطح استانداردهای جهانی نگاه داریم و برای این کار دقت عمل بسیار ویژه ای را به کار می گیریم. گیمرها می توانند حداقل انتظار رزولوشن و نرخ فریم ۱۰۸۰P و ۳۰ FPS را روی کنسول پلی استیشن ۴، و رزولوشن ۹۰۰P و نرخ فریم ۳۰ FPS را روی کنسول اکس باکس وان داشته باشند.

همان طور که گفتیم این عنوان قرار است در تاریخ ۴ ماه آوریل برای دو کنسول پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر شود. همان طور که از نام آن پیداست، این یک بازی سبک شوتر است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar