۵ عامل یا تغییری که باعث بهتر شدن گوشی Huawei P10 می شد !

۵ عامل یا تغییری که باعث بهتر شدن گوشی Huawei P10 می شد !

شرکت بسیار خوشنام Huwaei بالاخره جدیدترین محصول خود به نام P10 را در نمایشگاه MWC شهر بارسلونا معرفی کرد. این گوشی که جانشین مدل P9 سال گذشته می باشد، با کمی تغییر توسط این شرکت معرفی شد. می توان گفت که جای تغییرات بیشتر از سوی Huawei وجود داشت اما این شرکت به همین تغییرات بسنده کرده و آن را معرفی کرد. در این مطلب قصد داریم تا ۵ تغییری را بررسی کنیم که باعث بهتر شدن گوشی Huawei P10 می شد! در ادامه مطلب همراه با ما باشید!

گوشی Huawei P10 تنها در یک مدل موجود خواهد بود. این مدل شامل حافظه ۶۴ گیگابایتی و RAM 4 خواهد بود. شاید بهتر می بود که Huawei مدل های دیگری را هم برای عرضه معرفی می کرد. به طور مثال حافظه ۱۲۸ گیگاباتی به همراه ۶ گیگابایت RAM می توانست مدل دیگر این گوشی باشد. اگر هم شرکت Huawei قصد عرضه تنها یک مدل را داشت، بهتر بود از RAM 6 گیگابایتی استفاده کند.

گوشی Huawei P10

همانند مدل Mate 9، این گوشی نیز از یک لنز دوگانه استفاده می کند. یکی از آن ها Monochrome بوده که ۲۰ مگاپیکسل است و دیگری یک لنز عادی است که ۱۲ مگاپیکسل است. شاید بهتر می بود تا Huawei لنز دیگر را هم ۲۰ مگاپیکسلی بسازد.

گوشی Huawei P10

زمانی که شرکت Huawei اعلام کرد قصد حذف لوگوی خود از جلوی گوشی را دارد، بسیاری به این فکر افتادند که آن ها قصد تولید یک گوشی با حاشیه های بسیار باریک را دارند. اما Huawei نقشه دیگری داشت و در این مدل شاهد این هستیم که دکمه Home این محصول از پشت گوشی به جلوی آن منتقل شده. شاید اگر مکان دکمه Home مانند مدل P9 باقی می ماند، Huawei می توانست مدل P10 را با حاشیه باریک تر طراحی کند

گوشی Huawei P10

صفحه نمایش Full-HD 5.1 اینچی اصلا بد نیست اما انتظار داشتیم تا Huawei در این مدل از یک صفحه نمایش بسیار قوی تر استفاده کند.

گوشی Huawei P10

شاید بهتر بود زمانی که گوشی را خریداری کرده و آن را از جعبه بیرون می آورید، با سیستم عامل Nougat 7.1 مواجه شوید. اما این گوشی از سیستم عامل EMUI 5.1 که یک سیستم عامل اندروید ۷ متعلق به Huawei است، استفاده می کند. اگرچه می دانیم که این گوشی از Nougat 7.1 پشتیبانی می کند، اما شاید بهتر بود تا این سیستم عامل از همان ابتدا روی آن نصب بود.

گوشی Huawei P10

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar