میزان دانلود بازی Pokemon Go از مرز ۶۵۰ میلیون دفعه گذشت

میزان دانلود بازی Pokemon Go از مرز ۶۵۰ میلیون دفعه گذشت

بازی Pokemon Go که یادتان است؟ همان بازی که پس از انتشار داستان های عجیبی در باره اش منتشر شد؟ از پیدا شدن جسد گرفته تا تصادفات جاده ای و … به تازگی خبری در مورد میزان دانلود این بازی از زمان انتشار منتشر شده که در ادامه با هم می خوانیم.

بنا بر گزارش وبسایت Polygon، میزان دانلود بازی Pokemon Go از مرز ۶۵۰ میلیون!! گذشته. این خبر توسط استودیوی سازننده این بازی، یعنی Niantic Labs، طی کنفرانس توسعه دهندگان بازی های ویدئویی در سان فرانسیسکو اعلام شد.

در ماه سپتامبر سال گذشته نیز اعلام شد که میزان دانلود بازی Pokemon Go از مرز ۵۰۰ میلیون عبور کرده. این بازی همچنین موفق شد تا بیشترین دانلود را بین اپلیکیشن های iTunes در سال ۲۰۱۶ تجربه کند. نکته جالبی که شرکت Niantic اعلام کرده، میزان فاصله ای است که کاربران این اپلیکیشن برای پیدا کردن پوکمون طی کرده اند. به گزارش این شرکت، کاربران بیش از ۵ میلیارد مایل راه رفته اند. این فاصله برابر است با فاصله میان زمین و سیاره پلوتو!

این بازی را شاید بتوان جنجالی ترین بازی موبایل تا به امروز دانست. این بازی کاملا رایگان بوده و شما می توانید از خریدهای درون-اپی نیز استفاده کنید. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید، iOS و Watch OS شرکت اپل در دسترس قرار دارد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar