فروش هدست واقعیت مجازی شرکتی سونی از مرز ۹۱۵٫۰۰۰ واحد گذشت

فروش هدست واقعیت مجازی شرکتی سونی از مرز ۹۱۵٫۰۰۰ واحد گذشت

پیش از عرضه هدست واقعیت مجازی شرکتی سونی ، شرکت از میزان فروش این دستگاه پیش بینی هایی داشت. سونی انتظار داشت تا ماه آوریل بتواند ۱ میلیون دستگاه از هدست وی آر را به فروش برساند. هدفی که به آن بسیار نزدیک شده. به تازگی و طی آماری که از فروش این هدست بدست آمده، VR موفق به عبور از مرز ۹۱۵٫۰۰۰ دستگاه شده است. کمی بیش از یک ماه به رسیدن به ماه آوریل باقی است بنابراین باید دید در این فرصت باقی مانده شرکت سونی به پیش بینی خود می رسد یا خیر.

مدیر اجرایی شرکت سونی، اندرو هاوس، در مصاحبه ای با نیویورک تایمز بود که این آمار را بازگو کرد. وی گفت که فروش هدست واقعیت مجازی شرکتی سونی از مرز ۹۱۵٫۰۰۰ واحد در تاریخ ۱۹ فوریه گذشت. همان طور که می دانید، هدست VR در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ عرضه شد و طبق پیش بینی که اعضای تیم سونی در مورد فروش این هدست داشتند، قرار بود تا در شش ماه اول مرز ۱ میلیون واحد را رد کنند. این طور که از آمار پیداست، سونی از برنامه خود جلوتر هم می باشد که نشان دهنده مدیریت صحیح تیم می باشد.

هاوس در مورد فروش این دستگاه در ژاپن گفت:

حتما پیش آمده که افرادی را که در مغازه های صف بسته اند را ببینید. در بسیاری مواقع هم افراد با قفسه های خالی از VR و اتمام موجودی مواجه شده اند.

پلی‌استیشن وی آر با قیمتی ۴۰۰ دلاری عرضه می‌شود که به برای کار با آن، یک دستگاه پلی‌ استیشن ۴ نیز نیازمند است. جالب است بدانید که شرکت سونی حدود پنجاه و سه میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۴ نیز به فروش رسانده است. آقای هاوس در ادامه اضافه کرد:

اگر هدست وی آر را درصد پائینی ار دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ خریداری کنند، باعث افزایش فروش هدست خواهد شد. چیزی که من را بسیار خوشحال خواهد کرد.


نظر خود را بنویسید

avatar