Google به شما اجازه دریافت ایمل های ۵۰ مگابایتی را خواهد داد

Google به شما اجازه دریافت ایمل های ۵۰ مگابایتی را خواهد داد

جدیدترین قابلیتی که شرکت Google برای کاربران سرویس ایمیل خود در نظر گرفته بسیار مثبت است. این قابلیت برای تمامی پلتفرم ها و سیستم های عامل قابل دسترسی است. دریافت ایمل های ۵۰ مگابایتی قابلیتی است که شرکت گوگل در روزهای آینده در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با اینکه این شرکت سرویس دیگری به نام Google Drive را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما اعلام کرده که گاهی کاربران ترجیح می دهند پیوست های با حجم بالاتر را مستقیما درون Inbox خود ببینند.

شرکت گوگل اعلام کرده که این قابلیت جدید از همین هفته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین دیگر مجبور نیستید برای دریافت فایل های بیش ار ۲۵ مگابایت از سرویس Google Drive استفاده نمایید. همان طور که ملاحضه کردید، کلمه “دریافت” به صورت پررنگ نوشته شده. چرا که محدودیت حجم ارسالی شما فعلا به همان ۲۵ مگابایت محدود شده است. ممکن است در آینده این محدودیت تغییر کند اما مسلما گوگل ترجیح می دهد تا کاربران از سرویس Google Drive استفاده کنند تا اینکه بتوانند بدون محدودیت و به صورت مستقیم ایمل های با حجم بالا ارسال کنند.

شرکت گوگل اعلام کرد که در حال انتشار آپدیت است. عرضه این به روزرسانی ممکن است از ۱ الی ۳ روز طول بکشد. بنابراین اگر این به روز رسانی هنوز برای شما در دسترس نیست، بهتر است باز هم صبر کنید.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar