احتمال رونمایی از پروژه اسکورپیو تا پیش از E3 2017 وجود دارد

احتمال رونمایی از پروژه اسکورپیو تا پیش از E3 2017 وجود دارد

پس از عرضه پلی استیشن پرو و هدست واقعیت مجازی شرکت سونی، VR، داغ ترین و مورد انتظارترین سخت افزاری که قرار است به دنیای گیم عرضه شود، پروژه اسکورپیو شرکت مایکروسافت است. این محصول به ادعای مایکروسافت “قوی ترین کنسول ساخته شده به امروز” است. ادعایی که با نگاه کردن به مشخصات سخت افزاری آن کاملا قابل تصدیق است. اما هوادارن این پروژه و بسیاری از گیمرها منتظر هستند تا این کنسول به صورت رسمی معرفی شود. چندی پیش از فیل اسپنسر سوال شده بود که آیا ممکن است این کنسول پیش از کنفرانس E3 رونمایی شود که پاسخ وی “خیر” بود. اما باز هم چنین بحثی پیرامون این کنسول به وقوع پیوست. فیل اسپنسر طی مصاحبه ای که با IGN داشت چنین پاسخ داد:

معرفی هر جیزی در E3 کار بسیار سختی است. اگر بخواهم با شما صادق باشم، هنوز برنامه هایمان را برای E3 تنظیم نکرده ایم. قطعا من هم دوست دارم از پروژه اسکورپیو بیشتر صحبت کنم اما ما سعی داریم دقیقا برعکس عمل کنیم و بیشتر در مورد بازی ها و عناوین ساخته شده صحبت کنیم. چرا که صحبت کردن درباره سخت افزار می تواند خسته کننده باشد. بنابراین دوست دارم کنفرانس ما ترکیبی از هر دو عامل سخت افزار و نرم افزار باشد.

وی ادامه داد:

من قطعا می خواهم که این کنسول جدید را کنفرانس حاضر باشد. این یک فرصت بسیار بزرگ برای ما است و من دوست دارم بیشتر در مورد آن صحبت کنم. و این اتفاقی است که در کنفرانس ما خواهد افتاد. می دانم که بسیاری دوست دارند تا اطلاعات بیشتری در مورد این کنسول بدست آورند و من هم منتظر فرصت مناسب برای چنین کاری هستم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar