آشنایی با دستگاه کپی

آشنایی با دستگاه کپی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژِی در جوامع بشری استفاده از دستگاه ها ی مکانیزه و مدرن  بیش از گذشته احساس می شود و با توجه به استفاده ی بسیاری که از وسایل نوشتاری و انبوه اطلاعاتی که در دنیای امروزی وجود دارد استفاده از دستگاه کپی بسیار بیشتر از گذشته حس می شود .

دستگاه های کپی در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله در بانک ها و مکان های اداری  ، مدارس و بسیار ی از اماکن دیگر کاربرد گسترده ایی دارد . و باعث تسهیل و تسریع در فرایند کاری می شود .

دستگاه های کپی با توجه به موقعیت ها و موارد کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند

دستگاه های کپی  شامل دستگاه کپی رنگی و دستگاه کپی سیاه سفید است .

دستگاه های کپی رنگی در موقعیت های گرافیکی استفاده بیشتری دارد در حالی که دستگاه های کپی سیاه سفید در موقعیت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به استفاده از گرافیک و جلوه های هنری خاص چندان احساس نمی شود .

ماشین های اداری

هنگامی که تصمیم به خرید دستگاه پرینتر رنگی را دارید باید این نکته ها را مورد توجه قرار دهید : کیفیتی که برای چاپ مطرح است ، تعداد حجمی که در روز نیاز است با ذستگاه کپی گرفته شود ، میزان وضوحیت ، میزان کیفیت هنگام چاپ ، زمان مورد نیاز برای چاپ و تکثیر

در این مقااله برای شما اصطلاحاتی را اورده ایم که بهتر از قبل از خرید دستگاه کپی با آن ها آشنا باشید :

جوهر افشان : مبحث جوهرافشان یک مبحث بسیار مهم است . جوهر چه رنگی باشد چه از نوع سیاه سفید با شدت پرتاب می شود و جوهر روی برگه سریع خشک می شود . میزان کیفیت چاپ با جور افشان از کیفیت پایینی برخوردار است .

نوعی دیگری از چاپ بااستفاده ازلیزر است که در این روش با استفاده از لیزر و گرم کردن تونر که یک نوع رنگ به صورت پودری می باشد با حرارت رنگ ها بر روی برگه قرار می گیرد ،این نوع از چاپاز کیفیت بالایی برخورداراست

گروه ماشین اداری آرین که در زمینه ی فروش دستگاه کپی در اصفهان چندین سال فعالیت مستمری داشته است اقدام به فروش پرینتر دست دوم اصفهان و  فروش دستگاه کپی دست دوم در اصفهان با نازلترین قیمت کرده است .

 

نظر خود را بنویسید

avatar