فلش سیلیکون

فلش سیلیکون

فلش سیلیکون
شرکت سیلیکون که در تایوان مستقر است در سال ۲۰۰۳ توسط متخصصین حوزه تکنولوژی های نوین راه اندازی شد. این شرکت با سرعت خوبی بر تعداد نمایندگی های خود در کشور های مختلف افزود.
فلش سیلیکون از محصولات خاص و مهم این شرکت تایوانی هستند. ویژگی های متفاوت این فلش باعث شده مشتریان زیادی منتظر نسل های جدیدتر این فلش ها باشند. جنس فلز این فلش ها استیل ضد زنگ است و اثر انگشت را به هیچ وجخ نگه نمی دارد. طراحی های زیبا و شکیل ویژگی مهم دیگر ان هاست. وزن کم و اندازه ظریف و مناسب ان ها باعث حمل و نقل اسان و بی دغدغه می شود. همه این ویژگی ها در برابر سرعت بالای انتقال داده ها در ان نا چیز اند! استفاده از فناوری نوین COB دیلی اصلی این سرعت بالا می باشد.
دیگر ویژگی های این نوع فلش ها، مقاومت در برابر نفوذ اب و مایعات و همچنین مقاومت در برابر ورود گرد و غبار است. تحمل ضربه و لرزش تا حد زیادی مقاومت فیزیکی فلش سیلیکون را نشان می دهد. برای مشتریانی که عادت به گم کردن اشیاء خود را دارند محلی برای قرار دادن نخ و یا زنجیر کوچک تعبیه شده است. ظرفیت این فلش ها تا ۶۴ گیگ نیز رسیده است.

 

فلش سیلیکون

 

فلش های سیلیکون با تمام ویژگی های گفته شده دارای قیمت غیر عادی ای نبوده و علاوه بر ان دارای خدمات پس از فروش مانند گارانتی مادام العمر! و همچنین نرم افزار های امنیتی فوق پیشرفته مانند SP Widget و NIS می باشند. با این اوصاف این برند مهم ترین رقیب برای انواع دیگر فلش مموری محسوب می شود.
این فلش دارای قابلیت تغییر رنگ پیشرفته است. بدین صورت که زمان عدم استفاده از فلش و همچنین زمانی که فلش به سیستم متصل است اما از ان استفاده ای نمی شود دارای رنگ ابی است و زمانی که از ان استفاده می شود و دمای ان خود به خود بالا می رود و به ۳۱ درجه سانتیگراد می رسد به رنگ قرمز در می اید.

نظر خود را بنویسید

avatar