فلش adata

فلش adata

فلش adata 

فلش های ای دیتا فلش هایی هستند که شرکت سازنده  بر روی سرعت انتقال داده های ان ها تمرکز کرده و ان ها را ارتقا داده است. این نوع فلش ها با کابل های او تی جی به کوشی یا تبلت متصل می شوند و اطلاعات ان ها را بسیار سریع تر از انواع دیگر فلش ها منتقل می کنند. این نوع فلش بر خلاف برخی دیگر از انواع فلش ها دارای ظرفیت های بالایی تا حد ۶۴ گیگابایت می باشند.
زیبایی و اشکال خاص از دیگر ویژگی هایی است که این نوع فلش را از دیگران متمایز کزده است.
فلش های ای دیتا در اکثر سیستم عامل ها از جمله ویندوز ویستا، ایکس پی، ویندوز ۸، سیستم عامل mac osx نسخه های بالاتر از ۹، سیستم های اندروید با نسخه های ۴٫۱ به بالا قابل استفاده بوده و نیازی به نصب نرم افزاری اضافه جهت استفاده ندارد.
در برخی از انواع این نوع فلش ها، به دلیل اینکه فرمت اصلی حافظه شان بر اساس FAT 32 قرار گرفته است، بنابراین استفاده از ان ها در سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش ساده و راحت است.

 

فلش adata

برخی دیگر از انواع فلش adata  دارای دو بخش اصلی است. یک بخش که دارای mini USB است و به سیستم عامل اندروید متصل می شود. mini US در جایگاه ذخیره اطلاعات نیست و در واقع یک نوع اداپتور است تا یک حافظه. اما با این حال امکان اتصال حافظه های اصلی فلش را به ان وجود دارد. بخش بعدی همان بخش اصلی یا حافظه اصلی فلش است. در واقع تمامی اطلاعات بر روی ان ذخیره می شوند. این بخش علی رغم نقش بزرگ ان اندازه ای ظریف و کوچک دارد. در مواقع اتصال فلش به سیستم عامل های اندروید ابتدا قسمت اول و سپس قسمت دوم به حافظه اندرویدی متصل می شوند.
در حال حاضر فلش adata  دارای محبوبیتی مناسب در بین مصرف کنندگان جهانی بوده و این دلیلی جز کیفیت خوب و سرعت بالا در انتقال داده ها ندارد.
اکثر انواع این فلش ها در برابر ضربه مقاوم اند وانواع کمتری از ان در برابر نفوذ اب مقاومت از خود نشان می دهند.

نظر خود را بنویسید

avatar