فلش hp

فلش hp

فلش hp

 

این نوع فلش مموری ها محصول شرکت hp   که یک شرکت امریکایی چند ملیتی فعال در عرصه تکنولوژی های نوین است، می باشد. این فلش مموری ها با کیفیت بالا و ساخت خوب بوده و با برند های دیگر در حال رقابت جدی هستند. این فلش ها دارای بدنه مقاوم در برابر جذب اثر انگشت بوده و دارای سرعت بالایی در انتقال اطلاعات (حدود ۴۸۰ مگ در ثانیه) هستند. جنس شان محکم و از پلاستیک مقاوم است. ولتاژ تعیین شده برای ان ۸ ولت می باشد.
وزن این نوع فلش ها کم بوده و برای حمل و نقل مصرف کننده را نگران نمی کند. انواع مختلفی از فلشhp  در بازار وجود دارد که نیاز مشتری را به انواع نیاز هایش کاملا مرتفع می کند. فلش های hp دارای انواع درپوش دار و بدون در پوش می باشند. مدل های درپوش دار باعث محافظت در برابر ورود گرد و خاک و مایعات می شود ولی هر لحظه مصرف کننده نگران وجود یا عدم وجود در پوش می باشد! مدل های بدون در پوش نیز بعضا در برابر مایعات مقاوم هستند.
این نوع فلش ها علی رغم کارایی خود در زمینه مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و خاک، در برابر شوک و لرزش شدید مقاومت ندارند. همچنین اثر انگشت را نشان می دهند. سرعت خواندن اطلاعات در ان ها در مواردی تا ۲۴ مگ در ثانیه و سررعت نوشتن اطلاعات در ان ها در مواردی تا ۴ مگ بر ثانیه می باشد که در مقابل فلش های پیشرفته دیگر جایگاه متوسطی می باشد. انواع فلش های اچ پی با سیستم عامل های متنوع کار می کند از جمله: Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000, Mac OS 10.3
برای زیبایی و جلب نظر مشتری، طرح های خاص و جالبی از این فلش ها در بازار موجود است.

نظر خود را بنویسید

avatar