فلش pny

فلش pny

فلش pny

هرچند این نوع فلش نسبت به بعضی دیگر از انواع فلش مانند فلش hp  نا اشنا تر بوده اما به دلیل هزینه  مناسب و همچنین جامع بودن دیگر لوازم مرتبطش مانند پاوربانک و هندز فری بهتر از برند های دیگر در بازار تکنولوژی شناخته شد.
در واقع   فلش pny  در جهت بدست اوردن سود بهتر از hp تنوع محصولاتی خود را گسترش داد و محصولاتی را که hp عرضه نمی کرد را تولید و روانه بازار کرد. از دیگر دلایل موفقیت pny تولید انواع خاص فلش مانند فلش با کریستال سوارسکی و فلش مموری های پاک کنی بود.
این نوع فلش ها تولید شده توسط شرکت تایوانی با همین نام می باشد. این شرکت در سال ۲۰۰۸ توانست جزو پنج برند برتر در این زمینه باشد. بعد از ان بود که شرکت  hp به فکر خرید pny افتاد و پس از مدتی نیز انرا خریداری کرد.
گفتیم جامع بودن لوازم مرتبط دیگر به مطرح شدن نام ان کمک کرد. از جمله: پاور بانک های چرمی و طلایی با پتانسیل شارژی مختلف در انواع رنگ ها و مدل ها، هندز فری در انواع مدل های متنوع و همچنین نزدیک به هزار مدل انواع فلش با کیفیت و با قیمت مناسب. Pny در ایران نیز به سرعت جایگاه خود را پیدا کرد و توانست رقیبی جدی برای برند های دیگر به شمار اید.
بازار مصرف این فلش متنوع است. بخش عمده ای از این بازار را انگیزه های مصرف کنندگان تأمین میکند. از جمله این انگیزه ها و هیجانات خرید فلش با شکل های خاص و فانتزی می باشد.
از ویژگی های فنی و فیزیکی این نوع فلش ها می توان به این موارد اشاره کرد: جنس بدنه از فولاد، دارای سر قلابی برای اویزان کردن و اتصال زنجیر، سرعت خواندن اطلاعت در مواردی تا ۲۴ مگ در ثانیه، سرعت نوشتن اطلاعات در مواردی تا ۸ مگ در ثانیه، قابل استفاده در سیستم های عمل متعدد از جملهWindows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Mac OS 10.3

 

فلش pny

نظر خود را بنویسید

avatar