هندزفری بلوتوثی چه کاربردی دارد

هندزفری بلوتوثی چه کاربردی دارد

هندزفری‌ها ابزاری است  که با آن می توانیم بدون نگه داشتن گوشی در کنار گوش‌مان به کارهایی مثل مکالمه یا گوش دادن به موسیقی بپردازیم . بعضی از مشکلاتی از جمله پیچیده شدن سیم ها ی هندفری در هم، تا شدن و یا احتمال کنده شده سیم ها باعث شد که شرکت های تولید کننده با ساخت هندزفری بلوتوثی این مشکل را حل کنند و راحتی بیشتری را برای ما فراهم کنند.

هندزفری بلوتوث جبرا و هدست بلوتوث beats  ،دو نوع از این هدفن ها می باشد. که دیگر نیازی به کابل های آویزان و یا اینکه گوشی یا تبلت در دست و همراه شما باشد نیست. این هدفن ها باید شارژ شوند و شاید یکی از خصوصیات منفی که می توانند داشته باشند همین است.

 

هندزفری بلوتوث جبرا

 

یکی از خصوصیات این هدست ها این است که صدای محیط را حذف می کند به هنگام خرید توجه کنیم که قابلیت Noise Cancelling را داشته باشد. تبلت و گوشی را همزمان می توان به این هدست ها وص کرد. یعنی اینکه چند منبع صوتی می تواند به هدست متصل کرد و همچنین می شود که منبع ها را عوض کرد. این هدفن ها از شعاع ۸ متری تا ۶۰ را دارند. هر چه هزینه کنیم صدا از شعاع بیشتری به گوش ما می رسد. به این نکته هم باید توجه داشت که نسخه ی گوشی شما با نسخه ی هدستتان یکی باشد.

نظر خود را بنویسید

avatar