امکانات نرم افزاری دستگاه تست و کشش

امکانات نرم افزاری دستگاه تست و کشش

۱قابلیت نصب لودسلهای مختلف از Kgf ۱ تا ظرفیت ماگزیمم (مثلا”  ۲ تن  یا  ۱۰ تن یا ۴۰ تن )  . در حالت عادی ، لودسل های که بر روی دستگاه نصب می شوند دارای ظرفیت  ماگزیمم بوده و لودسلهای دیگر در صورت سفارش همراه دستگاه تحویل می‌گردد

۲- قابلیت تست کشش بر روی قطعات تخت (چهار ضلعی) یا مدور (مفتولی) با ابعاد مختلف ( برابر سفارش گوه ها ) وجود دارد .

۳- قابلیت تست فشار تا ماکزیمم نیروی مجاز ( با نصب فک های ویژه تست فشار یا خمش . ) وجود دارد .

۴- به همراه دستگاه یک دست فک  وژگریپ به همراه یک سری گوه‌های تخت گیر و یا  یک سری گوه‌های مفتول گیر تحویل میگردد . ( اگر سایز های دیگر بخواهید تحت سفارش تحویل می شود )

 ۵- با توجه به شکل طراحی ،  تعویض گوه ها و حتی  فکها به راحتی و توسط یک نفر انجام پذیر می‌باشد .

۶- قابلیت حرکت دستگاه تست و کشش از ۱/۰   میلی‌متر بر دقیقه تا ۵۰۰ میلی‌متر بر دقیقه (سرعت تست)  برای دستگاه تا ظرفیت ۵  تن  و حداکثر ۲۵۰ میلی متر بر دقیقه برای دستگاه ۵ تن به بالا بوده و ضمناً علاوه بر سرعت تست ، تنظیم  سرعتهای حرکت Jog  و  mini jog جهت حرکت Cross head انجام ‌پذیر می‌باشد .

۷- در کلیه تستهای کشش و فشار دستگاه دارای پروتکتور نیروقابل تنظیم  تا سقف ظرفیت لودسل می‌باشد .

 

دستگاه تست و کشش

۸- درایور دستگاه دارای محافظهای کامل برقی بوده و در مقابل نوسانات الکتریکی مقاوم می ‌باشد .

۹- پس از نصب قطعه و استارت با شروع و اتمام تست ، کلیه عملیات اتوماتیک انجام پذیرفته و گراف و اطلاعات بصورت همزمان بر روی صفحه مانیتور نمایش داده می‌شود و در پایان تست جداول ریپورت با اطلاعات کامل و آماده پرینت ارائه می گردد .

امکانات موجود در نرم افزار :

از امکاناتی که برای نرم افزار دستگاه تست و کشش وجود دارد می توان به قابلیت ثبت کلیه مشخصات قطعه ، اپراتور ، مشتری ، و … در قسمت  Setting ، قابلیت SAVE اتوماتیک و پرینت رنگی در سایزهای  A3 و A4 ، رسم همزمان گراف (گرافهای تنش – کرنش  و   نیرو- تغییر طول ) ، قابل تبدیل به سیستم‌های اندازه‌گیری MKS ، SI و BS ، دارای قابلیت تغییر اتوماتیک اسکیل منحنی در حین انجام کار ، امکان تنظیم اتوماتیک صفر کردن یا نکردن میزان طول اولیه اعمالی به قطعه در اثر اعمال پیش بار ، نمونه برداری  نیرو با سرعت و تعداد بالا در واحد زمان که قابل تنظیم و تغییراست ، امکان بازگشت اتوماتیک Cross head به جای اولیه پس از انجام هر تست و …. اشاره کرد .

 

نظر خود را بنویسید

avatar