روش هایی ساده برای فروش بیشتر از طریق وب سایت

روش هایی ساده برای فروش بیشتر از طریق وب سایت

روش هایی ساده برای فروش بیشتر از طریق وب سایت

فروش اینترنتی

 روش هایی ساده برای فروش بیشتر از طریق وب سایت

امروزه بازار فروش کالاها، محصولات و خدمات از طریق وب سایت ها رونق زیادی گرفته است. اما چه روش هایی برای فروش بیشتر در وب سایت ها وجود دارد؟

طراحی سایت با کیفیت مهم ترین جنبه و دلیل فروش بیشتر در وب سایت ها می باشد. امروزه شرکت های زیادی برای طراحی سایت در اصفهان و طراحی سایت در قم تشکیل شده است. افرادی که در شهرهای اصفهان و قم به دنبال راه انداختن کسب و کار خود با استفاده از وب سایت ها هستند می توانند از خدمات طراحی سایت این شرکت ها استفاده نمایند. در ادامه به روش هایی اشاره می کنیم که در طراحی سایت برای فروش بیشتر، باید آن­ها را در نظر گرفت.

  1. منحصر به فرد بودن وب سایت:

در واقع وب سایت مورد نظر باید نوآوری داشته باشد و شبیه بقیه وب سایت ها نباشد.

  1. افزایش ترافیک سایت:

در طراحی سایت باید تلاش شود که فقط بحث فروش در نظر گرفته نشود و از متن ها و مقالات برای جذاب نمودن وب سایت استفاده شود. استفاده از تبلیغات نیز بسیار موثر است.

فروش اینترنتی

  1. اطلاع از جزئیات بازدید کنندگان:

برای دریافت و اطلاع از سلیقه بازدیدکنندگان به منظور ارائه بهتر محصولات و خدمات به آن ها اقدام کرد. در طراحی سایت به این نکته باید توجه داشت.
۴٫ استفاده از عناوین و تیترهای جذاب در وب سایت:

در انتخاب عناوین مطالب وب سایت باید این موضوع را در نظر گرفت که بازدیدکنندگان با مشاهده عنوان و تیتر است که به وب سایت ترغیب می شوند. مطالب سایت نیز باید واضح و جذاب باشد.

۵٫ کاربری آسان وب سایت:

وب سایت باید طوری طراحی گردد که بازدید کننده به طور کلی در استفاده از آن و امکانات آن مشکلی پیدا نکند. قرار دادن راهنما در وب سایت و توضیحات کامل درباره کاربری وب سایت می تواند بسیار کارکشا باشد.

  1. استفاده به جا از تصاویر گرافیکی:

تصاویر گرافیکی ممکن است برای بازدیدکنندگان جنبه ی مثبتی نداشته باشد. آن ها بیشتر به دنبال مطالب کاربردی و معرفی محصولات وب سایت هستند. در واقع استفاده زیاد و پی در پی از تصاویر متحرک و گرافیکی فقط ذهن بازدید کننده را درگیر می کند و باعث می شود بازدید کننده سخت تر به هدف خود که رسیدن به محصول مورد نظرش است، برسد.
۷٫ جلب اعتماد مشتریان:

مشتریان در هنگام پرداخت آنلاین هزینه ی خریدهایشان کمی محتاط عمل می کنند. باید توجه کنیم که با ارائه شماره تلفن، آدرس دفتر، عکس خود، گارانتی ها و نشان دادن نظرات مثبت مشتریان راضی در وب سایت می توان اعتماد مشتریان وب سایت را جلب نمود.
۸٫ نشان دادن آمار بازدیدکندگان از وب سایت:

با نشان دادن ترافیک روزانه، تعداد بازدیدکنندگان، تعداد آنلاین ها و بقیه آمار سایت باعث بالابردن کیفیت سایت می شویم.

اما در طراحی سایت باید به نکات دیگری نیز توجه داشت که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. در صفحه اصلی وب سایت فقط محصول یا خدمت اصلی ارائه شود. به مشتریان ثابت کنید که فوری بودن و مهم بودن سفارشات مشتری را در نظر می گیرید. در واقع در طراحی سایت برای فروش بیشتر باید بر بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایت خود متمرکز شوید و نه برخودتان. این مهمترین نکته برای فروش بیشتر در وب سایت می باشد. خودتان را به جای بازدید کننده و مشتریان بگذارید و ببینید چه نکاتی اگر در سایت رعایت شود باعث بهبود و رضایتتان می شود.

نظر خود را بنویسید

avatar