بالانس چرخ ها و لرزش خودرو

بالانس چرخ ها و لرزش خودرو

احتمالابرای شما هم تا کنون پیش آمده است که خودروی شما دچار لرزش شود شما اگر هیچ گونه اطلاعاتی د راین زمینه نداشته باشید  با داشتن اطلاعات کافی می توانید این مشکل را حل کنید مثلا مانند بررسی کردن فرمان ماشین یا بررسی کردن بلانس بودن تایر ها یا حتی عوض کردن تایر .

لرزش خودرو عاملی است که باعث می شود سرنشینان احساس  خوبی  از نشستن در ماشین نداشته باشند که این شرایط نا مطلوب در جاده های ناهموار زیاد تر میشود .

اصفهان کار که دارای نمایندگی برلیانس در اصفهان است سعی دارد در این مقاله شما را راهنمایی کند تا با علت های لرزش خودرو آشنا شوید .

 

بالانس چرخ

 

زمانی که خودرو دچار لرزش های مداوم  در دراز مدت شود یکی از مهم ترین عاملی است که باعث آسیب دیدگی خودرو می شود و هنگامی که خودرو دچار لرزش شود سبب می شود مقداری از نیرویی که به واسطه ی موتور تولید شده است از دست برود .

بالانس بودن تایرهای در رفع لرزش خودرو بسیار موثر است و منظور از بالانس بودن تایر ها رفع ناهمگونی تایر ها و رینگ هاست و رینگ های خودرو زمانی که دچار تابیدگی باشد با عبور از ناهمواری و دست اندازی که وجود داشته باشد به میزان این تابیدگی اضافه می شود پس رفع این مشکل تاثیر زیادی در بهبود لرزش خودرو خواهد داشت .

از تاثیرات بدی که بالانس نبودن تایرها بر خودرو میگذارد لاستیک سابی است.

بالانس چرخ ها به دو صورت انجام می شود در حالت اول چرخ های خودرو را کاملا جدا می کنند و در حالت دوم که چرخ ها جدا نمی شوند و به دلیل بالانس شدن تایر ها متناسب با سیستم تعلیق سایر ایرادات مشخص نخواهد شد

بالانس شدن تایر ها و خودرو ها نقش بسیار مهمی در بهبود لرزش خودرو خواهد داشت

 

نظر خود را بنویسید

avatar