قیمت دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته

امنیت ساختمان ها چه تجاری چه مسکونی امری مهم  است که باید به آن توجه کرد .بهترین راه برای ایجاد امنیت و آرامش در ساختمان ، نصب و راه اندازی دو بین مدار بسته است. دوربین ها ی مدار بسته به صورت ۲۴ ساعته در داخل و خارج ساختمان را تحت نظارت خود دارد.و این باعث آرامش ساکنین ساختمان میشود.شاید بعضی افراد به این فکر کنند که هزینه نصب این دوربین ها زیاد است ولی اگر خوب فکر کنن متوجه میشوند که اگر آسیب های مالی یا جانی که ممکن است برای ساختمان وافراد ساکن آن بیفتد چه هزینه ایی را در بر دارد.ارزش این را دارد که مقداری هزینه کرد و دوربین مدار بسته نصب کنیم تا دچار این آسیب ها نشویم.

عوامل موثر بر قیمت دوربین مدار بسته:

این دوربین ها انواع مختل و قیمت های متفاوتی دارند .قبل از خرید دوربین های مدار بسته حتما با نمایندگی دوربین مدار بسته  اصفهان مشورت کنید. اگر دوربینی قیمت بالایی دارد دلیل بر کیفیت و مناسب بودن آن نیست. دوربین های مدار بسته را باید با توجه به نوع ساختمان و کاربرد آن خریداری و نصب کرد.

از جمله عواملی که میتواند بر قیمت دوربین مدار بسته تاثییر گذارد به شرح زیر است.

۱٫نوع دوربین مدار بسته:

دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارند مانند دام ،اسپید دام ،دید در شب ،مادون قرمز و … .که بعدا د رمورد هر یک از این مدل ها به صورت مفصل توضیح خواهیم داد. این دوربین ها هرکدام امکانات متفاوتی دارند و هرچه این امکانات بیشتر باشد قیمت آن هم بالا تر میرود . از جمله ی این امکانات :دید در شب ، چرخش زاویه ،بزرگنمایی و .. است. مثلا دوربین های دام از معمولی ترین دوربین های مدار بسته است که قیمت پایینی هم دارد.

تقسیم بندی دوربین ها علاوه بر نوع امکانات بر اساس کیفیت تصویر طبقه بندی میشوند.این کیفیت ها به ۴ دسته کلی آنالوگ، اچ دی، فول اچ دی ، های فول اچ دی تقسیم میشوند. که مشخص است هرچه کیفیت تصویر بالا تر باشد ، قیمت بالاتر میرود . البته در بعضی موارد لازم نیست پول زیادی برای کیفیت تصویر داد و یک دوربین با کیفیت معمولی هم میتواند پاسخ گو باشد . برای اینکه دوربین با قیمت مناسب خریداری کنید به نمایندگی های فروش دوربین مدار بسته اصفهان مراجعه کنید.

۲٫تعداد دوربین مدار بسته مورد نیاز:

بسته به مکانی که میخواهید دوربین مدار بسته در آن نصب کنید تعداد این دوربین ها متغییر است یعنی اگر میخواهید چند قسمت ساختمان همزمان توسط دوربین ها کنترل شوند به چند دوربین احتیاج دارید که به طبع هزینه بیشتری باید بپردازید . ولی گاهی میشود به جای چند دوربین ساده از یک دوربین چرخشی استفاده کرد تا همزمان چند نقطه را نظارت کند. درست است که هزینه دوربین چرخشی بیشتر است ولی با این حال قیمت آن کمتر چند دوربین ساده اسست.

۳٫خدمات نصب دوربین های مدار بسته:

دوربین های مدار بسته با توجه به نوع آن ، نصبی متفاوت دارد و مسلما هر نوع نصب ، یک هزینه ای دارد .مثلا اگر دوربین های ساده را انتخاب کرده باشید برای نصب باید هزینه بیشتری بپردازید چون برای نصب نیاز به سیم کشی ساختمان دارد ولی اگر دوربین های بی سیم و وایرلس دار را خریده باشید برای نصب آن نیاز به سیم کشی ندارد و ساده تر است. د رهر حال نصب دوربین بر قیمت آن اثر میگذارد.نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته کار ساده ابست ولی بهتر است برای نصب و فروش دوربین مدار بسته اصفهان به نمایندگی ها و متخصصان مراجعه کنید.

۴٫تجهیزات مورد نیاز برای نصب:

نصب دوربین ها بسته به تجهیزاتی که برای نصب لازم است و جایی که قرار است دوربین نصب شود متغییر است. گاهی دوربین ها را در ارتفاعت بلند میخواهند نصب کنند که نیاز به تجهیزات بالابر و … می باشد که مسلما هزینه نصب این دوربین ها بالاتر است.

نظر خود را بنویسید

avatar