بهترین نوع لپ تاپ

بهترین نوع لپ تاپ

برای خرید لپ تاپ در ایران فقط چند برند معروف هستند که این خرید را آسانتر میکند. مانند شرکت سونی ، ایسوز ، لنوو ، اچ پی ، دل و اپل . در این مقاله به مقایسه این نوع لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری و نرم افزاری میپردازیم . البته نمی توان گفت که کدام نوع بهترین مارک لپ تاپ است و این که کدام برای شما بهترین هستند به طرز استفاده شما از لپ تاپ بستگی دارد. به طور مثال می گویند لپ تاپ DELL بیشترین خرابی را دارد در صورتی که نمیتوان گفت این نوع ، برند خوبی نیست ، دلیل این خرابی زیاد که دیده شده این است که این لپ تاپ در دست مردم زیاد است اگر هر نوع لپ تاپ دیگری هم بین مردم اینقدر رواج داشت شاید آن هم خرابی زیادی داشت.

این روزها فروش عمده لپ تاپ استوک نیز رونق و رواج  زیادی گرفته است و بسیاری از مردم گرایش به خرید کیس استوک و مانیتور استوک دارند .

مقایسه نرم افزاری لپ تاپ ها:

در حال حاضر همه لپ تاپ های دنیا از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنند به جز شرکت APPEL که برای لپ تاپ های خود سیستم عامل مک را طراحی و اجرا کرده است و به دلیل اینکه پایه ی نرم افزاری تمام لپ تاپ ها ویندوز است کمتر کسی میتواند با سیستم عامل مک کار کند.

سخت افزار لپ تاپ ها:

برای اینکه لپ تاپ با سخت افزار مناسب خریداری کنیم باید به یک سری نکات توجه داشته باشیم ، که البته همه شرکت ها یک سری لپ تاپ مرغوب و با کیفیت بالا تولید کرده اند که در بازار رقابت عقب نمانند . که این نوع لپ تاپ ها سری ساخت آنها از سال ۲۰۱۲ به بعد است. بنابراین لپ تاپ ها با مارک های مختلف تفاوت زیادی از لحاظ سخت افزاری ندارند.

 

طراحی سایت در اصفهان

مواردی که در سخت افزار لپ تاپ مورد توجه است:

۱٫پردازنده: در حال حاضر بهترین پردازنده در لپ تاپ ها پردازنده سری CORE  است.

۲٫وزن لپ تاپ: وزن لپ تاپ باید به اندازه ای باشد که جا به جایی آن مشکل نباشد . لپ تاپ هایی که صفحه نمایش بزرگتری دارند معمولا وزن بیشتری هم دارند که امروزه لپ تاپ های جدید با صفحه نمایش کوچک و وزن کم تولید شده اند که البته قیمت آنها بالاتر از بقیه لپ تاپ هاست .

۳٫کارت گرافیک: برای کسانی که میخواهند زیاد بازی کنند با لپ تاپ کارت گرافیک و هارد لپ تاپ برایشان با اهمیت است.

۴٫طول عمر باطری.

معرفی انواع لپ تاپ:

۱٫لپ تاپ  Apple:

 این برند که گران ترین لپ تاپ ها را دارد ولی از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند و همچنین سرعت بالایی را دارند. این لپ تاپ طرفداران خاصی دارد مثلا کسانی که به کلاس کاری اهمیت میدهند ولی استفاده از این نوع لپ تاپ سخت است چون سیستم عامل آن مک است به خصوص برای افرادی که قبلا با سیستم ویندور کار کرده اند.

۲٫لپ تاپ sony:

شرکت سونی که لپ تاپ های بسیار با کیفیت را تولید میکند بعد از اپل جز گرانترین لپ تاپ هاست ولی چون کیفیت ساخت بالایی دارد و همچنین از لحاظ کیفیت تصویر فوق العاده میباشد این قیمت بالای خود را توجیه میکند و طرفداران خاص خود را دارد.

۳٫لپ تاپ Dell:

این شرکت تنوع لپ تاپ زیادی دارد که با توجه به قیمت مناسبی که دارد در بین مردم زیاد دیده میشود . اما باید این نکته را گفت که امروز لپ تاپ های دل با کیفیت عالی دیگر آن قیمت مناسب سابق را ندارند.

۴٫لپ تاپ Lenovo :

باید گفت که این نوع لپ تاپ با کیفیت عالی که دارد ولی در بین مردم هنوز جا نیفتاده است . این در حالی است که لنوو جز بهترین تولید کنندگان لپ تاپ میباشد.اگر لپ تاپی با سخت افزار و کارایی عالی و همچنین قیمت مناسب میخواهید لنوو بهترین انتخاب است.

اگر شما در شهر اصفهان ساکن هستید می توانید از مزایای فروش کیس استوک اصفهان   و  مانیتور استوک اصفهان  بهره مند شوید .

 

نظر خود را بنویسید

avatar