بهترین شرکت طراحی سایت در قم

بهترین شرکت طراحی سایت در قم

عصر آسیا درقم

استان قم درمرکز کشور قرار دارد و در جنوب استان تهران واقع شده است.محدوده وسیعی از قم دارای آثار تمدن قدیمی است قدمت قم بیش از۷۰۰۰سال می باشد. مهم ترین عامل موثر بر وضع اقتصادی استان ، صنعت گردشگری به ویژه توریسم مذهبی است که در تمام فصول سال پذیرای زائران بسیاری از نقاط مختلف ایران و سایر کشورها است و حتی در قطب درمان ازجمله چشم پزشکی و ناباروری در سطح کشور مرتبه بالایی برخوردار است که این امر موجب رونق بازارکار و خدمات در این شهر شده است.

لذا شرکت عصر آسیا که در حوزه طراحی و تولید وب سایت های اینترنتی از سال۸۶  فعالیت خود را آغاز کرده است برآن است برای رونق بخشیدن در فعالیت و کسب و کار دنیای مجازی و پیشرفت روز افزون تجارت در این کلان شهر خدماتی را دراین حوزه ارائه دهد .

ازجمله خدمات که تاثیر به سزایی در رونق تجارت می باشد:

  • مشاوره اینترنتی جهت رونق کسب و کار به عنوان یکی از فیلدهای اصلی شرکت می باشد.
  • طراحی سایت که یک تجارت کوچک را بزرگ جلوه داده و اعتماد مشتری را جلب می کند.
  • شناساندن نام تجاری و برند هرکسب و کار به بازار و مشتریان نیازمند به خدمات و محصول که از طریق وب سایت،مشتریان از هرقشر و در هر موقعیت جغرافیایی به سمت کسب شما بکشاند.

 

استان قم تنوع معدنی زیادی دارد که قابل استخراج هستند. ازجمله سنگ های ساختمانی ، نمک ، گچ ،گازطبیعی و نفت که مهمترین آنهاست.

قدمت صنعت در استان قم به سالهای دور برمی گردد.

که فهرست صنایع مهم استان درمقیاس کارگاهی :

  • واحد صنعت کفش
  • واحد آجر دستی
  • واحد درودگری
  • واحد سوهان پزی می باشد.

کلان شهر قم دربازرگانی و تجارت و کشاورزی هم فعالیت بسزایی دارد. امامتاسفانه افراد و سازمان ها درحیطه تجارت الکترونیک و پیشرفت و بازار در دنیای مجازی پیشبردی نداشته اند.شرکت عصر آسیا ادعا دارد دراین استان با طراحی سایت در قم و شناساندن حوزه فعالیت در دنیای مجازی و کسب و کار اینترنتی و فروش محصولات و خدمات سهل تر به اقشار مختلف از جمله تولید کنندگان در هرحیطه و در هر مقیاس کسب و کاری می تواند بر رونق تجارت و افزودن مشتریان بر فروش بیشتر و حتی صرفه جویی در اتلاف انرژی هایی چون هزینه زمانی در تردد برای انجام کار می باشد.

امید است در این راستا خدای منان یاری دهنده همه در کسب روزی حلال باشد.

طراحی سایت در قم

 

نظر خود را بنویسید

avatar