لوازم مورد نیاز پیک نیک

لوازم مورد نیاز پیک نیک

تقریبا میشه گفت همه ی افراد جامعه سفر و گردش را دوست دارند ولی یکی از دغدغه هایی که با آن رو به رو هستیم ، جمع کردن وسایل مورد نیاز است. معمولا افراد هنگام جمع کردن وسایل دچار سردرگمی میشوند و یا حتی به خاطر این موضوع گردش را کنسل میکنند.

اکنون که به پایان فصل سرما نزدیک میشویم ، سفرها کم کم آغاز میشوند به خصوص در ایام نوروز و سیزده بدر . ما در این مقاله میخواهیم لیستی از وسایل ضروری را به شما یاد آوری کنیم تا با خواندن این مطلب آمادگی برای سفر و گردش را پیدا کنید.

۱٫زیر انداز:

از جمله لوازم ضروری میتوان به زیر انداز اشاره کرد که البته زیر انداز باید خصوصیاتی داشته باشد .مثلا ضد آب و کمی ضخیم باشد. باید بدانید چند نفر به گردش میروید و سایز زیرانداز را با توجه به تعداد نفرات انتخاب کنید.

۲٫صندلی سفر:

صندلی سفر یکی از لوازم مورد نیاز پیک نیک است به خصوص برای خانواده هایی که افراد سالخورده دارند. با همراه داشتن صندلی سفری یک گردش خوب و شاد را برای خود و سالمندان را تجربه کنید.

۳٫ساک پیک نیک :

ساک پیک نیک باید مناسب و جادار باشد همچنین حمل آن آسان باشد. یکی از مشکلات در سفر به هم ریخته بودن صدق عقب اتومبیل است با همراه داشتن یک ساک پیک نیک جادار به راحتی همه وسایل را در آن جا دهید تا دسترسی به وسایل در طول گردش راحت شود.

۴٫ساک جا قابلمه:

معمولا افرادی که به گردش میروند غذا با خود همراه دارند. داشتن قابلمه هم نمای قشنگی ندارد هم اینکه حمل آن سخت است. داشتن ساک جا قابلمه از جمله وسایلی است که میتوانید به راحتی غذای خود را حمل کنید.

۵٫پاور بانک :

پاور بانک از جمله وسایلی است که اکثرا آن را فراموش میکنند. معمولا در سفر از گوشی موبایل خود استفاده زیادی میکنند مانند عکاسی ، فیلم برداری و یا گوش دادن به موزیک و… بنابراین همراه داشتن پاور بانک بسیار مهم است.

۶٫کالای خواب :

حتی اگر شب را به خانه باز میگرید و یا حتی در هتل اقامت میکنید یک سری وسایل راحتی باید با خود داشته باشید مثل یک پتو مسافرتی کم حجم ، بالشت گردنی هنگام رانندگی و یک چشم بند.

۷٫منقل:

ازجمله وسایل مهم برای ما ایرانی ها همراه داشتن منقل هنگام گردش است. منقل ها معمولا جاگیر هستند و حمل آن سخت است . بعضی ها روی زمین آتش درست میکنند و مشغول کباب درست کردن میشوند ولی این کار درستی نیست بهترین کار این الست که منقل مسافرتی تهیه کنند که فضای کمی را اشغال کند و حمل آن آسان باشد.

۸٫لباس مناسب :

همراه داشتن لباس و کفش مناسب از موارد ضروری گردش است. همیشه با خود یک دست لباس اضافه داشته باشید در محیط بیرون از خانه هر اتفاقی ممکن است بیفتد . لباس پاره شود و یا کثیف شود . داشتن یک دست لباس زاپاس از موارد مهم است.

امیدارویم با نوشتن این مطلب به شما در جمع کردن وسایل سفر کمک کرده باشیم. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.

نظر خود را بنویسید

avatar