لاغری سریع بدون ورزش و رژیم سخت

لاغری سریع بدون ورزش و رژیم سخت

لاغری و تناسب اندام محبثی است که این روزا اکثر افراد چه زن و چه مرد به دنبال آن هستند. افراد چاق معمولا به دنبال راهی سریع و راحت برای رسیدن به لاغری هستند. چاقی علاوه بر تاثیر گذاری بر جسم و سلامت آن ، روی روح وذهن افراد چاق اثر گذار است .افراد چاق شاید راه های زیادی را امتحان کرده باشید که احتمالا به نتیجه دلخواه نرسیدید.افراد در شیراز معمولا از دمنوش لاغری شیراز استفاده میکنند که باید گفت بهترین گزینه لاغری سریع است.اگر به دنبال راهی ساده و تضمیمنی هستید این مقاله را تا آخر بخوانید.

بدون شک نمیشود با پر خوری لاغر شد باید کمی خورد و خوراکتان را کاهش دهید ولی اگر برایتان سخت است ما راه هایی را ارائه میدهیم تا همین غذایی که  میخورید کاملا جذب بدن نشود. و چیزهایی بخورید که علاوه بر اینکه شما را چاق نمیکند بلکه لاغر هم میکند.

۱٫مصرف غذای سالم:

امروزه اکثر غذا را کنسرو شده و یا بسته بندی شده در فروشگاه ها پیدا میکنید . اما باید گفت این مواد غذایی اصلا برای بدن مفید نیستند. نمک خاصیت نگهدارندگی دارد و برای مواد غذایی که بسته بندی میشود برای ماندگاری بیشتر نمک میزنند. نمک سرشار از سدیم است و این برای بدن مضر است سعی کنید در رژیم خود مواد غذایی طبیعی  و سالم بخورید.

۲٫چای اول صبح:

روزتان را بانوشیدن یک فنجان قهوه شروع کنید همانطور که میدانید قهوه سرشار از کافئین است بنابراین هم شما را شاداب میکند و هم با افزایش سوخت ساز بدن شما را لاغر میکند اگر اهل قهوه نیستید میتوانید چای بنوشید و یا از دمنوش لاغری نیوشا در شیراز استفاده کنید و بهترین نتیجه را ببینید.

۳٫موز:

اکثر افراد موز را میوه ای چاق کننده میدانند چون سرشار از قند است ولی در حقیقت اینطور نیست. درست است که موز قند زیادی دارد ولی کم بودن میزان گلوکز آن باعث میشود قند خونن به نسبت قابل قبولی بالا رود همچنین گلوکز برای کنترل گرسنگی مفید است . به همین دلیل است که موز باعث چاقی نمیشود.

 

۴٫رژیم سخت ممنوع:

هیچ گاه برای لاغری به خود گرسنگی ندهید و یا حتی از خوردن مواد غذایی که به آن علاقه دارید صرف نظر نکنید. اگر رژیم تان خیلی سخت باشد و شما را اذیت کند حتما نتیجه مطلاب را نخواید گرفت.و البته پر خوری هم نکنید. ولی برعکس این را هم انجام ندهید یعنی سرخود مواد غذایی را امتحان نکنید و حتما قبل از آن با پزشک متخصص در میان بگذارید. فکر نکنید هر مواد غذایی کم کالری باعث لاغری شما میشود.

۵٫نوشیدنی شیرین نخورید:

نوشیدنی های مانند نوشابه و آبمیوه ها ی غیر طبیعی دارای مقدار زیادی قند و کالری هستند که البته شما را اصلا سیر نمیکند و باعث میشود شما چند دقیقه بعد احساس گرسنگی کنید این نیز باعث چاقی میشود به خصوص نوشابه های الکلی اصلا مصرف نکنید چون باعث میشوند سوخت و ساز بدن کاهش یابد. به جای آن میتوانید از نوشیدنی هایی مانند دمنوش لاغری نیوشا در شیراز استفاده کنید.

 

۶٫بخوابید:

اکثرا فکر میکنند خوابیدن باعث چاقی میشود ولی این را هم بدانید که کم خوابی هم باعث چاقی میشود. خوابیدن کم تر از ۷ ساعت در طول شب باعث میشود سوخت و ساز بدن کاهش یابد و از طرفی هم بیدار ماندن شما را به خوردن بیشتر وسوسه میکند.

نظر خود را بنویسید

avatar