خرده فروشی آنلاین JD

خرده فروشی آنلاین JD

سلام خدمت شما کاربران گرامی

در ادامه مقالات معرفی بیست سایت برتر جهان، این بار نوبت به وب سایت JD می رسد. JD یکی از بزرگترین خرده فروش های اینترنتی است که احتمالا نام آنرا شنیده اید.

پس با سئو اصفهان همراه باشید با معرفی

بیستمین وب سایت برتر جهان : خرده فروش آنلاین JD

آدرس وب سایت :www.jd.com

در Jingdong Mall  بزرگترین خرده فروشی آنلاین و یکی از محبوب ترین و با نفوذترین وب سایت های تجارت الکترونیک در چین است. این فروشگاه لوازم خانگی، ارتباطات دیجیتال، رایانه ها، فروشگاه های خانه، پوشاک و لوازم جانبی، مادر و نوزاد، کتاب ها، غذا، مسافرت آنلاین و غیره را با ده ها هزار برند از میلیون ها کالای با کیفیت بالای دیگر به فروش می رساند.

این شرکت توسط  Liu Qiangdong در ژوئیه ۱۹۹۸ با نام Tingdong در پکن چین تاسیس شد و پلت فروم B2C آن در سال ۲۰۰۴ به صورت آنلاین راه اندازی شد. این فروشگاه در ابتدای امر به عنوان یک فروشگاه الکترونیکی آنلاین آغاز به کار کرد اما خیلی زود تنوع محصولاتش را در زمینه فروش وسایل الکترونیکی، تلفن همراه، کامپیوتر و دیگر موارد مشابه گسترش داد. این شرکت در سال ۲۰۰۷ نام دامنه خود را به ۳۶۰buy.com تغییر داد و سپس در سال ۲۰۱۳ به JD.com تغییر نام داده و از لوگوی جدید خود رونایی کرد.

در سه ماهه اول سال ۲۰۱۲،Jingdong Mall  رتبه شماره یک وب سایت های b2b را با سهم بازار ۵۰٫۱٪ کارکنان چینی بدست آورد. JD همچنین یکی از دو خرده فروش بزرگ آنلاین B2C در چین از نظر حجم معاملات است. JD در رتبه بندی سالانه ۵۰ شرکت برتر جهان از لحاظ درآمد در مجله فورچون چاپ شد و به عنوان یکی از اعضای Fortune global 500 شناخته می شود. JD رقیب اصلی  Tmall Alibaba است . این پلت فروم در سپتامبر ۲۰۱۷ دارای ۲۶۶/۳ میلیون کاربر فعال داشت. JD توانست در سال ۲۰۱۸ در لیست ۲۰ وب سایت برتر جهان قرار گرفته و رتبه ۲۰ الکسا در دنیا و رتبه ۷ الکسا در چین را بدست آورد.

jd03

JD شرکت پیشرو جهان در زمینه فناوری پیشرفته از طریق هواپیماهای بدون سرنشین، فن آوری های مستقل و روبات ها است و دارای بزرگترین سیستم تحویل هواپیماهای بدون سرنشین، زیرساخت ها و قابلیت های موجود در جهان است. اخیرا خدمات تحویل روباتیک و ساخت فرودگاه های هواپیمایی بدون سرنشین را آغاز کرده است. همچنین تحویل بدون راننده توسط اولین خودروی خودمختار یکی دیگر از دستاوردهای JD است.

gd01

آخرین اقدامات در حال انجام JD

ژوئن ۲۰۱۷ : JD.com در Farfetch، یک بازار برای مارک های لوکس، به عنوان بخشی از یک مشارکت استراتژیک جدید ۳۹۷ میلیون دلار سرمایه گذاری کرد.

جولای ۲۰۱۷ :  JDو Walmart اولین جشنواره خرید سالانه JD-Walmart را در ۸ ماه اوت عرضه می کردند.

سپتامبر ۲۰۱۷ : JD.com متعهد به بهبود کارایی تحویل پستی چین شده است، سرمایه گذاری ۱۰۱ میلیون دلاری برای پرداخت به بازاریان در JD.com برای هزینه های انبارداری و توزیع تا انبار کردن کالاها.

نوامبر ۲۰۱۷ : JD.com یک رکورد فروش ۱۹٫۱ میلیارد دلار در سال تکاور ۲۰۱۷ کسب کرد.

ژانویه ۲۰۱۸ :JD.com  اولین بار از زنجیره ای از سوپر مارکت ۷Fresh با تکنولوژی بالا راه اندازی می شود.

ژانویه ۲۰۱۸ : JD.com سرمایه گذاری۵۰ میلیون دلار آنلاین خرده فروشی tici.vn در ویتنام را انجام خواهد داد.

فوریه ۲۰۱۸ : JD.com در حال سرمایه گذاری در فرانسه و انگلستان و در همه جای اروپا و جهان است.

فوریه ۲۰۱۸ : JD.com برای رسیدن به  JD Finance 2.1 میلیارد دلار افزایش سرمایه خواهد داد.

این مقاله آخرین مقاله از سری مقالات ۲۰ وب سایت برتر جهان طراحی سایت در اصفهان بود . با تشکر از همراهی و صبوری شما عزیزان.

مراجعه به مقاله قبلی : نوزدهمین وب سایت جهان (شرکت  اینترنت چینی سینا)

نظر خود را بنویسید

avatar