راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

مقدمه:

خرید کردن جزء کارهای سخت به حساب می آید به خصوص اینکه وسیله ای که میخواهید بخرید هم قیمت زیادی داشته باشه هم اینکه کاملا در دید وسایل خانه باشه. یعنی اینکه شما هر روز بخواهید از اون وسیله استفاده کنید. بنابراین برای خرید نیاز به دقت بیشتری دارید. وقتی صحبت از خرید وسایل آشپزخانه میشود اولین چیزی که به ذهن میرسد یخچال فریزر است. شاید بتوان آشپزخانه ای را بدون مایکروفر و … تصور کرد ولی بدون یخچال ممکن نیست. این روزها تنوع یخچال در بازارها زیاد شده است .یخچال های ایرانی و  خارجی مانند الکترواستیل ، ال جی ، سامسونگ و… از نکات مهمی که باید در ابتدا به آن توجه کرد این است یخچالی بخرید که اگر دچار مشکل شد برای تعمیر آن بتوانید به نمایندگی هایی همچوننمایندگی تعمیر یخچال ال جی اصفهان مراجعه کنید.

معیار انتخاب یخچال:

بعضی ها برای خرید یخچال به زیبایی فکر میکنند و معمولا ساید میخرند و بعضی به این فکر میکنند که فضا برای یخچال دو قلو ندارند و ساید میخرند. اما باید بدانید یخچال چیزی مهم تر از این هاست و باید برای خرید با توجه به معیارهای مهمتری انتخاب کرد.این فکر که هرچی گران تر بخری جنس بهتری داری اشتباه است . شما باید با توجه به نیازتان خرید کنید نه اینکه چیز گران بخرید ولی برای شما کاربردی نداشته باشد.

از معیارهای انتخاب یخچال ساید این است که در ابتدا ببینید فضا کافی برای یخچال در آشپزخانه دارید یا نه . سپس به این توجه کنید که مصرف برق و انرژی آن چقدر است . این نکته مهمی است زیرا یخچال وسیله ایست که چندین سال قرار است در خانه شما عمر کند و اینکه نمیتوانید هر وقت به آن احتیاج نداشتید آن را خاموش کنید. بنابراین مصرف انرژی بسیار مهم است . شاید یخچال را ارزان تر از نمونه های دیگر خریداری کنید اما اینکه مصرف انرژی آن زیاد باشد باعث میشود همان مقدار و شاید بیشتر پول قبض برق را بدهید.

تعمیر یخچال

فضا داخلی یخچال فریزر:

اگر برای خرید یخچال فریزر به بازار رفته اید هنگام انتخاب به داخل آن توجه کنید . و اینکه همیشه دنبال یخچال با فضای زیاد نباشید. مثلا اگر شما روزانه خرید میکنید و تعداد افراد خانواده شما کم است نیازی به فضای زیاد ندارید. با یک یخچال کوچکتر هم میتوانید وسایلتان را جاساز کنید . اما اگر هفتگی خرید میکنید و یا عادت دارید که مواد خوراکی را فریز کنید یخچال بزرگتری بخرید.

یخچال های ساید بای ساید معمولا به دو نیمه عمودی تقسیم میشوند و یک قسمت یخچال و دیگری فریزر است . این یخچال ها به دلیل اینکه به صورت عمودی تقسیم میشوند باریک هستند و فضا برای مواد غذایی حجیم ندارند. اما ظاهر زیبایی دارند و در صورت خراب شدن میتوان با تعمیرکار سیار یخچال اصفهان تماس گرفت و مشکل را حل کنید.

تعمیر یخچال فریزر:

یخچال ها هرچند گران و با کیفیت بخرید چه به هنگام نصب و یا بعد از چندین سال استفاده و یا جا به جایی آن نیاز به تعمیرکار دارد بنابراین مارک ها و برندهایی را بخرید که در قطعات و لوازم آن در بازار موجود باشد . و نمایندگی و تعمیر کار آن مدل و برند نیز در شهرتان باشد. مثلا یخچال هایی با برند هایی ال جی ، سامسونگ ، الکترواستیل ، اسنوا و… دارای نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اصفهان  و … می باشند.

نظر خود را بنویسید

avatar