نگهداری از کابینت های ام دی اف

نگهداری از کابینت های ام دی اف

این روزها طراحی دکوراسیون خانه بسیار باب شده است و یکی از قسمتهای مهم خانه که می‌تواند در دکوراسیون تاثیر بسیاری داشته باشد قسمت آشپزخانه است . اگر میخواهید آشپزخانه ای زیبا و دلنشین داشته باشید باید کابینت های مناسب انتخاب کنید کابینت ها انواع متفاوتی دارند مانند چوب ، ام دی اف ، فلز و غیره…. هر یک از  انواع  کابینت دارای متریال متفاوت وهمچنین قیمتهای متفاوت می باشند.برای انتخاب گزینه مناسب از ام دی اف کار اصفهان کمک بگیرید. معمولا قیمت کابینت های آشپزخانه بالا می باشد بنابراین برای اینکه بتوانید مدت زمان زیادی از کابینتهای استفاده کنید باید به خوبی از آنها مراقبت کنید.در این قسمت از مقاله قصد داریم که راهکارهای افزایش عمر مفید کابینت های ام دی اف را به شما عزیزان ارائه دهیم.

تمیز کردن کابینت ام دی اف:

برای تمیز کردن کابینت های ام دی اف باید یک سری از نکات را رعایت کرد تا بتوان عمر مفید طولانی تری را داشته باشند برای دانستن این نکات تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

۱٫برای کابینت های ام دی اف چه  از نوع مات و چه براق  برای تمیز کردن لکه ها باید از اسفنج نرم استفاده شود.

۲٫اسفنج را به مواد شوینده  آغشته کرده و به سطح کابینت می کشیم تا لک ها برطرف شود

۳٫با یک دستمال نرم و نمدار کف روی کابینت را پاک میکنیم

۴٫در آخرین مرحله با یک دستمال خشک نرم کابینت را گرفته و آن را خشک کنیم

کابینت ام دی اف

نکات:

۱٫تمام مراحل شست و شوی کابینت باید به سرعت انجام شود و رطوبت روی سطح کابینت نماند.

۲٫هیچ کابینت ام دی اف ضد آبی وجود ندارد حتی اگر فروشنده به شما بگوید که کابینت ام دی اف ضد آب است باز هم برای شست و شو از آب استفاده نکنید.

۳٫مواد شوینده که در بالا ذکر شد نباید اسیدی می باشند  و بهتر است از مواد شوینده ملایم مانند مایع ظرفشویی استفاده شود و یا از اسپری های مخصوص ام دی اف استفاده شود.

۴٫نکته مهم دیگر این است که هرگز دستمال های آشپزخانه را از دسته کابینت آویزان نکنید زیرا رطوبت زیاد روی کابینت ممکن است آن را خراب کند.

۵٫اگر کابینت ها از نوع  پی وی سی هستند نباید روی آن بکشید مانند بریدن نان روی صفحه کابینت

۶٫سعی کنید اشیا داغ را روی سطح کابینت قرار ندهید و از دستمال و یا زیر قابلمه ای موجود در خانه استفاده کنید

۷٫مواد غذایی که  داخل کابینت قرار می دهید از تمیز بودن  ظرف آن اطمینان پیدا کنید قرار دادن ظرف سرکه مربا و ترشی در کابینت به دقت زیادی احتیاج دارد قبل از قرار دادن این نوع مواد غذایی ظرف را حتما چک کنید که در به آن باز نباشد زیرا موجب تغییر رنگ و خرابی کابینت میشود.

اگر شما به دنبال تغییر  دکوراسیون آشپزخانه خود هستید نمی دانید که از چه نوع کابینتی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از کابینت لمی گلاس اصفهان می باشد زیرا علاوه بر زیبایی عمر مفید طولانی دارد همچنین اگر از کابینت های ام دی اف استفاده می کنید با رعایت نکات گفته شده در بالا می توانید به زیبایی آشپزخانه خود بیافزایید.

نظر خود را بنویسید

avatar