نصب دوربین مداربسته در آسانسور

نصب دوربین مداربسته در آسانسور

دوربین مداربسته یکی از راه های کنترل از راه دور است به این صورت که میتوان با نصب دوربین در هر مکانیی از اتفاقات و رفت و آمدهای آن مکان اطلاع پیدا کرد. یکی از مکان هایی که در آن دوربین مداربسته قم کارایی بسیاری دارد ، آسانسورها می باشند .همانطور که میدانید آسانسور محل رفت و آمد و ورود و خروج افراد از ساختمان ها می باشند بنابراین با نصب دوربین میشود این رفت و آمد را تحت کنترل داشت. ما در این مقاله قصد داریم انواع دوربین مداربستهه به کار رفته در آسانسور ها ، چگونگی نصب و … را برای شما عزیزان ارائه نماییم.

علت نصب دوربین مداربسته در آسانسور:

احتمالا شما هم وارد آسانسوری شده اید که دوربین مداربسته آن نظر شما را جلب کرده باشد و این سوال برایتان پیش بیاید که چرا داخل آسانسور از دوربین استفاده میشود؟ ما در اینجا میخواهیم چند دلیل استفاده از دوربین مداربسته در آسانسور را بیان کنیم.

یکی از علت ها میتواند این باشد که آسانسور محل ورود  و خروج افراد از ساختمان هاست بنابراین برای امنیت ساختمان میتوان از دوربین مداربسته استفاده کرد . به خصوص آسانسور ها در ساختمان های دولتی و مهم نیازمند دوربین مداربسته میباشند. همچنین برای جلوگیری از سرقت و یا حتی مزاحمت در آسانسور میتوان این ایده را اجرا کرد. اما باید دقت داشت که هر نوع دوربینی را نمیتوان نصب کرد و باید دوربین مخصوص فضای بسته و کوچک مورد استفاده قرار گیرد.

نوع دوربین مداربسته داخل آسانسور:

انواع متفاوتی از دوربین ها را میتوان در آسانسور نصب کرد. اما کار نصب آن کار پیچیده و زمان بری میباشد .دربعضی از آسانسورها در کابین فضای مخصوص دوربین وجود دارد که به صورت مخفی در آسانسور جاساز میشود و فقط لنز دوربین قابل مشاهده است . که البته این لنز هم با محافظ نشکن پوشانده میشود.

بعضی از آسانسور ها لازم است که دوربین به صورت مخفی باشد و محفظه لازم را هم ندارند بنابراین از دوربین های مخفی استفاده میشود که در سقف و یا دیواره آسانسور نصب میشود.

به هر حال قبل از نصب باید دقت کنید که نوع دوربین انتخابی کاملا مناسب آسانسور باشد و از کیفیت تصویر بالایی برخوردار باشد . همچنین نصب آن باید به گونه ای باشد که تمام فضای کابین را پوشش دهد.

دوربین مداربسته قم

اخطار نصب دوربین مداربسته در آسانسور:

در هنگام نصب دوربین در آسانسور باید یک سری نکات را رعایت کرد تا دوربین کارایی لازم را داشته باشد.

۱٫هنگام استفاده از دوربین در آسانسور حتما از برچسب مخصوص دوربین استفاده کنید تا شخص استفاده کننده از آسانسور از وجود دوربین در آسانسور مطلع شود.

۲٫برای اینکه از سرقت دوربین جلوگیری شود بهتر از از دوربین های توکار استفاده شود همچنین لنز دوربین را با محافظ بپوشانید.

شرکت صبا صنعت ارائه دهنده انواع دوربین مداربسته قم ، در کمترین و زمان و بهترین کیفیت دوربین مناسب با محیط را برای شما مشتریان گرامی نصب میکند.برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین ها مقالات ما را دنبال کنید .

نظر خود را بنویسید

avatar