آشنایی با دستگاه کاور کفش

آشنایی با دستگاه کاور کفش

همانطور که از اسم  دستگاه مشخص است دستگاهیست که با روش های مختلف کف کفش و یا کل کفش را کاور میکند.شرکت ام تی کو شرکتی می باشد که محصولاتی همچون دستگاه کاور کفش،  جاروبرقی صنعتی و دیگر وسایل نظافتی را تولید و ارائه می کند. این شرکت قصد دارد که در این مقاله دستگاه کاور کفش را به شما عزیزان معرفی کند و سوالاتی که در مورد این دستگاه متداول است را پاسخ دهند.

انواع دستگاه کاور کفش:

دستگاه کاور کفش انواع متفاوتی دارد حتی گاهی کاور کفش به صورت دستی انجام می شود و نیازی به دستگاه ندارد ما با پیشرفت تکنولوژی دستگاههای اختراع شده است که بدون خم شدن و دست زدن به کفش آن را کاور می کند.

۱٫دستگاه کاور کفش برقی اتوماتیک:

این دستگاه با استفاده از برق کار میکند و برای کاور کردن نیاز به بسته های کاور آماده دارد به این صورت که بسته های کاور آماده را به صورت بسته بندی ۱۰۰ عددی و یا ۲۰۰ عددی موجود در بازار را خریداری کرده در درون دستگاه برقی اتوماتیک قرار می دهید سپس دکمه روشن آن را فشار می دهید کفش را در محفظه مخصوص قرار داده ،دستگاه  به طور اتوماتیک کفش را می پوشاند سپس ۲ الی ۳ ثانیه صبر می کنید و کفش دوم را قرار می دهید.

۲٫دستگاه کاور کفش حرارتی:

این دستگاه یکی از به روزترین دستگاه های موجود در بازار می باشد.روش کار این دستگاه با دستگاه های دیگر کاملا متفاوت است به این صورت که برای کاور کردن کفش نیاز است که رول هایی از جنس های نایلون در درون دستگاه قرار دادیم سپس چرخش در درون محفظه طراحی شده قرار دهید دوئل سه ثانیه صبر کنید دستگاه با استفاده از حرارت مناسب کفش را کاور میکند.در این دستگاه  هر یک از رول ها می توانند ۱۰۰۰ کفش و یا همان ۵۰۰ جفت کفش را کاور کند در حالی که دستگاه های دیگر بین ۵۰ تا ۱۰۰ کفش را می‌توانند کاور کند

۳٫دستگاه کاور کفش مکانیکی:

این دستگاه بدون نیاز به برق و باطری کار میکند. دستگاه کوچک و قابل حمل می باشد و همچنین به نسبت دیگر دستگاه ها بسیار ارزان استاین دستگاه که به صورت یک جعبه  می باشد  کاور های کفش آماده را به صورت دستی در آن قرار می دهیم و مانند دیگر دستگاه ها پا را در محفظه  معین قرار می دهیم تا کاور به دور کفش قرار گیرد.

در چه مکان هایی به کاور کفش نیاز است؟؟؟

یکی از سوالات متداول که برای عموم مردم پیش می آید این است که در چه مکان هایی نیاز به کاور کفش می باشد.یک سری از مکان ها وجود دارند که باید همیشه تمیز و بدون آلودگی باشد مکان های مانند بیمارستان ،آزمایشگاه ها ، سرور های کامپیوتر ،هتل‌ها موزه ها و یا حتی مکان های آموزشی همچون مهد کودکان.

در این نوع مکان‌ها که نباید گرد و غبار وجود داشته باشد بهترین راه برای جلوگیری از ورود آلودگی کاور کفش است کاور کفشهای برقی و حرارتی گزینه‌ای مناسب تری هستند پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید از شرکت ام تی کو می باشد.

شرکت ام تی کو تمامی محصولات نظافتی  همچون دست خشک کن ، دستگاه کاور کفش و… برای مکانهای گفته شده را تولید می‌کند و با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رساند برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به دیگر محصولات ام تی کو مقالات بعدی ما را دنبال کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar