راهنمای خرید چادر مسافرتی

راهنمای خرید چادر مسافرتی

سفر رفتن یکی از کارهای مورد علاقه ما انسانهاست اما اینکه در سفر احساس راحتی و امنیت کنیم باعث میشود بیشتر به ما خوش بگذرد. برای اینکه بتوان در سفر احساس راحتی کرد باید وسایل مورد نیاز در سفر را به همراه داشت تا بتوانید راحت استراحت کنید ، غذا درست کنید ، تفریح کنید و… .وسایل مورد نیاز سفر شامل موارد بسیاری میشود تعدادی از این وسایل ضروری هستند که فرقی ندارد به یک سفر یک روزه میروید و یا یک سفر یک هفته ای در هر صورت لوازم ضروری باید به همراه داشته باشید.

لوازم مورد نیاز در سفر شامل زیرانداز، کیف سفر ، لوازم بهداشتی ، همراه داشتن غذاهای مناسب سفر ، چادر مسافرتی و… ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه یک چادر مسافرتی مناسب بخرید؟ اگر شما نیز علاقه مند به سفر و گردش هستید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

برای خرید چادر مسافرتی اصفهان اینجا کلیک کنید.

هدف از خرید:

چادرها در انواع و اقسام متفاوت هستند که هر یک مناسب برای مصرفی خاص می باشد بنابراین قبل از خرید باید مشخص کنید که از چادر مسافرتی به چه منظور میخواهید استفاده کنید؟ اگر برای سفرهای دسته جمعی میخواهید باید به ابعاد و همچنین تهویه چادر دقت کنید تا متناسب با جمعیت خانواده خریداری کنید.

اگر چادر را برای کوهنوردی میخواهید باید دقت کنید که وزن چادر سبک باشد و همچنین در مقابل پرش سنگ و  رطوبت مقاوم باشد.

چادر مسافرتی

 

ظرفیت چادر:

چادرها در ظرفیت های متفاوت تولید میشوند . بعضی افراد با توجه به تعداد نفرات چادر خریداری میکنند اما پیشنهاد ما این است که حداقل به اندازه دو نفر بیشتر از ظرفیت خانواده چادر خریداری کنید. مثلا اگر تعداد نفرات برای استفاده چادر چهار نفر است بهتر است چادر شش نفره خریداری کنید زیرا هنگام استراحت احساس راحتی بیشتری میکند . جا برای وسایل دارید و همچنین فضای بسته چادر دم نمیکند.

جنس چادر:

جنس چادر از لحاظ مقاومت ، سنگینی و… اهمیت دارد .جنس کف چادر باید به نسبت سایر قسمت ها مقاوم تر باشد زیرا امکان نفوذ آب و یا پارگی وجود دارد . اگه اگر از جنس های بسیار محکم هم استفاده شود وزن را زیاد میکند و حمل آن سختتر میشود. جنس سقف چادر باید به گونه ای باشد که امکان نفوذ باران وجود نداشته باشد یعنی دوخت نداشته باشد و به صورت یک تکه باشد. درست است که سنگین و سبک بودن چادر اهمیت دارد اما دقت کنید به خاطر سبک بودن چادری انتخاب نکنید که پارچه خیلی نازکی دارد . زیرا باعث میشود عابرین بتوانند داخل چادر را ببینند و شما احساس راحتی نکنید.

برای خرید از تولیدی چادر مسافرتی اصفهان اینجا کلیک کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar