راهنمای خرید جاروبرقی

راهنمای خرید جاروبرقی

نظافت محل زندگی ،محل کار و…  از مسائل مهم روزمره می باشد  که از سالیان پیش مورد توجه قرار گرفته است به همین دلیل با پیشرفت علم وسایل مورد نیاز برای نظافت کار را کمی ساده تر کرده است وسایلی همچون تی ،  بخارشو،  جاروبرقی و… .

 این نوع وسایل برقی و کمکی باعث شده‌اند تا کار نظافت راحت‌تر انجام گیرد اما اگر همین وسایل به اشتباه خریداری شوند ممکن است نه تنها کار را راحت نکند بلکه فرد را نیز خسته کند. بنابراین برای خرید وسایل به خصوص وسایل برقی که هزینه زیادی باید پرداخت کرد تمام دقت خود را به کار برید.  ما در این مقاله قصد داریم به شما در مورد خرید جاروبرقی راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. تا بتوانید خریدی مطمئن و به جا انجام دهید اگر قصد خرید جاروبرقی دارید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

فروش عمده جاروبرقی

 انواع جاروبرقی

 جاروبرقی ها به طور کلی به سه دسته جاروبرقی صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تقسیم می شوند. جلو برقی های صنعتی که خود یک مقوله جداگانه هستند بنابراین در این مقاله در مورد جاروبرقی های نیمه صنعتی و خانگی صحبت می شود.  جاروبرقی ها از نظر ظاهری نیز به دو دسته تقسیم می شوند جاروبرقی های ایستاده و جاروبرقی های خوابیده . که در مقالات بعدی به طور کامل توضیح خواهیم داد.

 نکات مورد توجه قبل از خرید

 قبل از خرید جاروبرقی باید مواردی را مورد توجه قرار داد تا بتوانیم بهترین انتخاب را انجام دهیم مواردی همچون قدرت موتور جاروبرقی ،وزن جاروبرقی ،میزان انرژی مصرفی ، ظرفیت مخزن ، هزینه و…  که همه این موارد بسته به نیاز شما متغیر است.

 توان موتور جاروبرقی

 توان یا قدرت موتور جاروبرقی با واحد وات مشخص میشود توان موتور رابطه مستقیمی با مکش جاروبرقی دارد بنابراین هرچه توان موتور بالاتر باشد جاروبرقی بهتر و کاربردی تر می باشد. توان جاروبرقی ها معمولا بین ۱۰۰۰ تا۲۲۰۰ وات می باشد . همانطور که گفته شد هرچه این توان بالاتر باشد قدرت مکش بهتر است.  و البته هزینه خرید بالاتر می رود. البته در این مورد نیز باید به میزان مصرف انرژی نیز دقت کرد. زیرا ممکن است مصرف انرژی در جاروبرقی ها با توان بالا، زیاد باشد  و به همین دلیل خرید آن به صرفه نباشد.

 میزان صدا

 یکی از آیتم های مهم در خرید جاروبرقی میزان صدای ایجاد شده توسط جاروبرقی می باشد. که با پیشرفت علم و تکنولوژی جاروبرقی های تولید شده اند که کاملا بی صدا هستند و هیچ آزار و اذیتی برای سایر افراد ندارند بنابراین هنگام خرید جاروبرقی به میزان صدای آن توجه کنید و سعی در خرید جاروبرقی های بی سر و صدا و کم سر و صدا داشته باشید.

نکات نگهداری از جاروبرقی

 ظرفیت مخزن

 میزان ظرفیت مخزن جاروبرقی از مواردی است که باید با توجه به نیاز خود به آن توجه کنید. به طور مثال اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید نیازی به مخزن با ظرفیت بالا ندارید اما اگر در خانه های چند طبقه و بزرگ زندگی می کنید به ظرفیت بالای مخزن جاروبرقی توجه کنید

 از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم.بعد از خرید جاروبرقی باید مواردی را نیزمورد توجه قرار داد.که در مقالات بعدی به آن خواهیم پرداخت.

نظر خود را بنویسید

avatar