انواع درب ضد سرقت

 
با پیشرفت تکنولوژی درب های ضد سرقت به منظور امنیت بیشتر تولید شدند. این درب ها به خصوص در شهرهای بزرگ و آپارتمان نشین ها کاربرد بیشتری دارد اما به طور کامل در ادامه متن کاربرد این نوع دربها را ذکر خواهیم کرد.  درب های ضد سرقت انواع متفاوتی دارد که هر یک مناسب برای فضای خاص می‌باشد.
برای مشاهده نمایندگی درب ضد سرقت اینجا کلیک کنید.

دسته بندی درب های ضد سرقت:
درب های ضد سرقت را از جنبه های متفاوت می توان تقسیم بندی نمود. اولین تقسیم بندی از لحاظ کشور تولید کننده می باشد. به طوری که اولین سوال مشتریان این است که  درب ضد سرقت مورد نظر تولید کدام کشور میباشد؟  سه کشور ایران ترکیه و چین تولید کنندگان درب های ضد سرقت می باشند. به طور کلی می‌توان دربهای ضد سرقت را به سه دسته تقسیم نمود. متاسفانه در ایران جنسهای کشور چین مرغوب نیستند و اکثریت جنس‌های چینی را قبول ندارند .  درب های ضد سرقت ساخت ایران نیز کاملا ساخته داخل می باشد به این صورت که اکثر مواد اولیه و یا حتی خط تولید آن از کشورهایی همچون ترکیه وارد میشود به این صورت که میتوان گفت کالاهای ایرانی،  محصول مشترک ایران و ترکیه می باشد. در ادامه هر یک از دردهای ترکی ایران و چین را توضیح خواهیم داد.
تولید دربهای ضد سرقت داخلی:
درب های ضد سرقت که در ایران تولید می شوند معمولا از لحاظ ظاهری شبیه به درب های ساخت ترکیه می باشد که در اکثریت تولیدکنندگان رویه های درب ها از ترکیه وارد می شود اما به دلیل اینکه ساخت آن ممکن نیست بلکه به دلیل اینکه تهیه و تولید مواد آن به صرفه نمی باشد. درد های ایرانی حتی در طرح های چینی نیز وجود دارند اما به نسبت طرح های ترکیه ای کمتر هستند. در ادامه تفاوت درب های ضدسرقت ترکیه چین و ایران را ارائه خواهیم داد.
برای خرید از نمایندگی درب ضد سرقت اصفهان اینجا کلیک کنید.
تشخیص درب های چینی از درب های ترکی:
یکی از مشکلاتی که مشتریان با آن مواجه می‌شوند این است که بتوانند دربها را از هم تشخیص دهند بنابراین ما قصد داریم مشخصات ظاهری درب های چینی و ترکیه ای را بازگو نماییم تا برای خرید با مشکل مواجه نشود.
در ظاهر دربهای چینی و ترکی تفاوت وجود دارد مشخص ترین آن لولاهای درب های چینی مشخص نیستنداما دربهای ترکی از سمت داخل مشخص می باشند.

تفاوت دیگر این دربها در رویه نهایی درب ها می باشدکه دردرب های چینی رویه از جنس فلز با رنگ کوره ای طرح چوب می باشد اما درب های ترکیه ای جنس ام دی اف با روکش چوب طبیعی و یا pvc می باشند.
و اما آخرین تفاوتی که در ظاهر درب های چینی و ترکیه ای وجود دارد این است که چهار چوب درب های چینی تخت میباشد به این صورت که اختلاف بین سطح بیرونی چهارچوب و لنگه درب بسیار کم است در صورتی که در دربهای ساخته کشور ترکیه این اختلاف سطح بیشتر میباشد.
در مقالات بعدی در مورد تفاوت‌های کیفیت و همچنین قیمت درب ها مطالبی مفید ارائه خواهیم داد از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

نظر خود را بنویسید

avatar