شارژ کارتریج و مشکلات آن

شارژ کارتریج و مشکلات آن

کارتریج یکی از قطعات مهم در پرینتر ها می باشد که پس از مدتی استفاده نیاز به شارژ مجدد و یا تعویض دارد. اما شارژکارتریج کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت دارد بنابراین بعد از شارژ ممکن است مشکلاتی برای پرینتر به وجود آید که ما در این مقاله قصد داریم این مشکلات را بررسی کرده و آنها را برطرف نماییم. اگر شما نیز به دنبال شارژکارتریج و رفع مشکلات آن می باشید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

 برای تعمیر و یا تعویض کارتریج در اصفهان لینک را کلیک کنید

 سوالات متداول

 در ابتدا بهتر است سوالات متداول ذهن افراد که کارتریج پرینتر را شارژ کرده اند و دچار مشکل شده اند را پاسخ دهیم تعدادی از سوالات و پاسخ آنها را در ادامه بیان خواهیم کرد.

۱٫ کارتریج شارژ شده اما ارور خالی بودن میدهد؟

 این روز را در دو حالت می‌توان بررسی و حل در ابتدا بهتر است . بعد از ارور دکمه اکیرا کلیک کنید و بعد پرینت بگیرید که اگر در این حالت حل شد  مشکلی وجود ندارد و ارور به مرور برطرف می‌شود .اما اگر باز هم ارور وجود داشت ،احتمالا مشکل از  چیپست پرینتر می باشد که در این زمینه باید از متخصص کمک گرفت تا آن را تعمیر یا تعویض کرد.

۲٫  جوهر کارتریج سریع تمام می شود؟

 ممکن است بعد از شارژ کارتریج تعداد صفحات کمتری را پرینت بگیرید و شارژ کارتریج سریع تمام شود در این حالت مشکلات متفاوتی می توان وجود داشته باشد. در ابتدا بهتر از صفحات پرینت شده را بررسی کنید گاهی ممکن است صفحات پرینت شده جوهر زیادی مصرف کرده باشند و این باعث می شود حجم و تعداد صفحات کاهش یابد. در حالت دیگر ممکن است شرکتی که کارتریج را شارژ کرده است متقلب بوده و شارژ را به صورت کامل انجام ندادیم. در صورتیکه کارتریج را تعویض کرده باشید اگر از کارتریج اصل و اورجینال استفاده نکنید ممکن است در مدل های تقلبی آن شارژ کارتریج کامل نباشد.

۳٫ بعد از شارژ کارتریج چاپ صفحات کم رنگ است؟

 راحت ترین کار در این مواقع این است که کاغذ مورد استفاده را عوض کنید شاید جنس کاغذ با کارتریج هماهنگ نباشد. در صورتی که این کار را انجام دادید و مشکل برطرف نشد در صورت امکان می توان کارتریج را تعویض کرد اگر با کارتریج جدید مشکل برطرف شد که مشکل از کارتریج بوده. اما اگر برطرف نشد مشکل از پرینتر و قطعه درام آن می باشد که باید آن را توسط متخصص تعویض نمود.

کارتریج اورجینال یا فیک؟

 این مبحث نیاز به توضیحات بسیاری دارد اما اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم باید گفت که کارتریج اورجینال از لحاظ کیفیت چاپ بسیار بالاتر است کارتریج فکر می باشد و اگر قصد دارید  پرینت های حرفه ای و با کیفیت بالا داشته باشید باید از کارتریج اورجینال استفاده کنید .همچنین  کارتریج های اورجینال قابلیت شارژ تا ۲ الی ۳ بار را دارند و در همین حالت نیز کیفیت بالای خود را حفظ می‌کنند اما کارتریج های فیک در معدود مدل های قابلیت شارژ دارند و حتی اگر شارژ نیز شوند دیگر کیفیت قبل را نداشته و بسیار ضعیف عمل می کنند.

 در هر حال خرید کارت کارتریج های اورجینال از لحاظ اقتصادی  و همچنین از لحاظ کیفیت به صرفه ترند.  زیرا کارتریج های فیک ممکن است در طول زمان به پرینتر و قطعات آن آسیب وارد کنند بنابراین هزینه بیشتری را برای تعمیر پرینتر و یا تعویض آن باید پرداخت کرد. پیشنهاد ما به شما استفاده از کارتریج های اورجینال نیز می باشد.

 برای خرید کارتریج اورجینال و تعویض آن  با اصفهان کارتریج تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید

avatar