نقش سقف کاذب در دکوراسیون خانه

نقش سقف کاذب در دکوراسیون خانه

در اکثر خانه های امروزی، شاهد نمونه های مختلفی از سقف های کاذب هستیم که نمای فوق العاده زیبایی در اطراف خود ایجاد کرده‌اند.

سقف کاذب سقفی است که در زیر سقف اصلی ساختمان نصب میشود و به وسیله آن میتوان تمام عیوب سقف اصلی ساختمان را پنهان کرد و نمای بسیار شیک و خاصی در محل اجرا ایجاد نمود.

با استفاده از این نوع سقف ها و ایجاد نورپردازی در آنها، می‌توان چهره متفاوتی به فضای دکوراسیون داخلی خانه بخشید و از آن لذت برد.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی انواع مختلف سقف کاذب بپردازیم. از اینکه ما را همراهی میکنید،صمیمانه سپاسگزاریم.

انواع سقف کاذب

سقف کاذب رابیتس                سقف کاذب آکوستیک        سقف کاذب کناف

سقف کاذب آلومینیومی            سقف کاذب گریلیوم         سقف کاذب چوبی

سقف کاذب مشبک                سقف کاذب پی وی سی      سقف کاذب ترکیبی

انواع سقف کاذب

استفاده از سقف کاذب در ساختمان علاوه بر تأثیر مثبتی که بر دکوراسیون داخلی خانه دارد ،مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

  • همانطور که همه شما می دانید با اجرای سقف کاذب ارتفاع داخلی ساختمان کاهش یافته ، در نتیجه میزان مصرف سوخت کاهش می یابد.
  • با استفاده از سقف کاذب میتوان تمام تاسیسات زیر سقف اصلی ساختمان را پنهان کرد و نمای زیبایی در سقف ساختمان ایجاد کرد.
  • سقفف کاذب مانند یک عایق صوتی در ساختمان عمل می‌کند و از انتقال صدا به محیط های پیرامون تا حد قابل توجهی جلوگیری می کند.

 سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف

این روزها افراد به زیبایی و دکوراسیون داخلی خانه اهمیت زیادی می‌دهند. زیباسازی داخل منزل فقط مربوط به وسایل خانه و نوع چیدمان آنها نیست.عوامل زیادی در جذاب و خاص شدن منزل شما تاثیر گذار است. یکی از عواملی که در زیبایی محیط داخلی منزل شما بسیار موثر است، استفاده از کناف در سقف خانه و ایجاد نورپردازی در آن میباشد.

کناف نوعی پنل گچی است  که با استفاده از آن می توان ظاهری زیبا ، مدرن و خوشایند در محیط داخلی ساختمان ایجاد کرد.

استفاده از کناف مزیت های بسیار زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به سرعت بالای اجرای کناف در تهران ، مقاومت در برابر حریق ، قابلیت فرم پذیری بالا ، وزن سبک و حمل آسان آن اشاره نمود. بعلاوه بین فضای خالی ایجاد شده بین سقف اصلی و سقف کناف شده را میتوان با استفاده از عایق صوتی و حرارتی پوشاند تا صدای انتقالی به محیط پیرامون کاهش یابد و از اتلاف انرژی نیز جلوگیری شود.

از دیگر عواملی که در زیباتر شدن محیط داخلی منزل شما تاثیر زیادی میگذارد،استفاده از نورپردازی مناسب و ایده آل در سقف است.

نورپردازی در سقف

روش های زیادی برای ایجاد نورپردازی ایده آل در مکان های مختلف خانه وجود دارد که در این میان ایجاد نور مخفی در سقف کاذب کناف از جمله مواردی است که امروزه بسیار مرسوم شده است.

با استفاده از چراغ روشنایی ال ای دی در سقف کاذب کناف می توان یک نورپردازی منحصر به فرد  ایجاد کرد و محیط خانه را به یک فضای تماشایی و جذاب تبدیل نمود.

اگر قصد طراحی و اجرای سقف کاذب کناف دارید با بهترین کناف کار در تهران ارتباط برقرار کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar