انتخاب پیراهن مردانه مناسب

انتخاب پیراهن مردانه مناسب

پیراهن مردانه یکی از مهم ترین لباس های مربوط به آقایان است.از این جهت انتخاب مناسب آن اهمیت زیادی دارد.

اگر قصد خرید پیراهن مردانه را دارید ، اولین نکته این است که پیراهنی را انتخاب کنید که دقیقاً سایز بدن شما باشد.چرا که اگر لباس کاملا اندازه نباشد ، استایل شما را خراب می‌کند.

وقتی می گوییم لباس دقیقاً اندازه باشد یعنی اینکه یقه ، سر آستین ها ، سرشانه ها ، تنه  و تمام قسمت های لباس تنگ و یا گشاد نباشد.

توجه داشته باشید که وقتی لباس را بر تن می کنید و دکمه های آن را میبندید ، باید دکمه ها به راحتی بسته شوند و هیچ فاصله‌ای بین آنها دیده نشود.

چگونه پیراهن مردانه مناسب انتخاب کنیم

بلندی پیراهن مردانه هم باید به گونه‌ای باشد که شما زمانی که آن را در شلوار قرار می‌دهید ، در حین انجام فعالیت های مختلف،پایین پیراهن از شلوار بیرون نزند.

زمان خرید پیراهن مردانه، آن را درون شلوار خود قرار دهید و بعد از آن دستهای خود را بالای سرتان ببرید.اگر پیراهن از شلوار بیرون زد به این معناست که آن لباس برای شما کوتاه است و باید یک لباس بلند تر برای خود انتخاب کنید.

البته امروزه با استفاده از نگهدارنده پیراهن مشکل بیرون زدن پیراهن از کناره های شلوار رفع شده شده و با استفاده از آن دیگر نیازی نیست نگران بیرون آمدن پیراهن از شلوارتان باشید.

برای خرید هولدر پیراهن با سوپر شاپر ارتباط برقرار کنید.

رنگ و جنس پیراهن مردانه

رنگ و جنس پیراهن مردانه

از دیگر مواردی که زمان انتخاب لباس مردانه باید مورد توجه قرار بگیرد، رنگ است.رنگ پیراهن مردانه باید متناسب با رنگ پوست ، رنگ چشم ها و رنگ موها انتخاب شود.

آقایان با پوست سفید و روشن نباید لباسهای روشن انتخاب کنند،چون ظاهر آنها بی روح و کسل کننده میشود.

بهترین رنگ  برای آقایان با پوست روشن ، قهوه ای ، سرمه ای ، آبی تیره و خاکستری است و بالعکس رنگهای سفید و کرم برای آنها اصلا مناسب نیست.

مردانی که پوست سبزه  یا تیره دارند، میتوانند تقریبا بیشتر رنگ ها را برای لباسشان انتخاب کنند.تنها نکته برای افراد با پوست تیره این است که از رنگ های تیره که به رنگ پوستشان نزدیک است، مانند قهوه ای ، پرهیز کنند.

انتخاب رنگ پیراهن مردانه

از دیگر فاکتور ها برای انتخاب پیراهن مردانه، جنس و کیفیت آن است.

برای دوخت پیراهن مردانه از پارچه های مختلفی استفاده میشود.این پارچه ها یا از الیاف مصنوعی ایجاد شده اند یا از الیاف طبیعی و یا هر دو.

بهترین پیراهن مردانه پیراهنی است که جنس پارچه آن ترکیبی از هر دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی باشد.

دوستان و همراهان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید هولدر پیراهن می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نظر خود را بنویسید

avatar