معرفی چند ادویه هندی

معرفی چند ادویه هندی

اولین چیزی که با شنیدن اسم هند به ذهن همه ما خطور میکند ، غذاهای تند ، متنوع ، خوشمزه و اشتها برانگیز هندی هستند.غذاهای هندی پر ادویه و تند هستند و برای تهیه آنها از انواع ادویه های هندی و معطر استفاده میشود.
در این مقاله قصد داریم در مورد چند ادویه پراستفاده و پرطرفدار هندی صحبت کنیم.اگر مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید،ما را تا پایان همراهی کنید.
جهت اطلاع از شرایط فروش عمده ادویه کلیک کنید.
ادویه معطر هل

ادویه هل

هل ادویه ای است که از میوه بیضی شکل گیاه هل بدست می آید.هل بومی کشور هندوستان است که حدود ۸۰ درصد از هل موردنیاز برای کشورهای دیگر از طریق این کشور تامین میشود.
هندی ها در بیشتر غذاهای خود از ادویه معطر و طعم دهنده قوی هل استفاده میکنند.در کشور ما هم برای تهیه انواع شیرینی،دسر،نوشیدنی از هل به عنوان طعم دهنده استفاده میشود.هل علاوه بر عطر و بوی خوش و طعم خوبی که به غذاها میدهد،خواص درمانی بسیاری نیز دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.
• برای رفع بوی بدن دهان خود میتوانید از دم کرده هل استفاده کنید.
• هل برای درمان سرماخوردکی موثر است.از دمنوش هل برای تسکین سرفه و کاهش تب استفاده میشود.
• هل تقویت کننده قلب است.
• هل به هضم غذا کمک زیادی میکند و به عنوان یک ماده موثر برای تحریک اشتها شناخته شده است.
برای خرید انواع ادویه هندی با قیمت مناسب با بازگانی سیلانی ارتباط برقرار کنید.
ادویه آنقوزه هندی

آنقوزه یک ادویه هندی است که طعم بسیار تندی به غذا میدهد.آنقوزه علاوه بر اینکه بصورت پودر یا روغن برای تهیه انواع غذا استفاده میشود،در طب سنتی هم برای درمان بسیاری از بیماریها مورد استفاده قرار میگیرد.
مصرف آنقوزه به هضم غذا کمک زیادی میکند.بعلاوه آنقوزه خواص ضدعفونی کننده دارد و برای درمان سرماخوردکی موثر است.
از ادویه آنقوزه به دلیل عطر بسیار زیادی که دارد،برای طعم دار کردن ماهی و سبزیجات استفاده میشود.در کشور ما هم از این ادویه برای تهیه ترشی زیاد استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از شرایط فروش عمده ادویه جات کلیک کنید.
ادویه گرام ماسالا هندی

ادویه گرام ماسالا یک ادویه معروف هندی است.ماسالا به زبان هندی یعنی مخلوط و گرام به معنی تند است.ادویه گرام ماسالا هم به معنی ادویه مخلوط تند است.
برخی تصور میکنند که گرام ماسالا هم مانند ادویه زردچوبه ، هل ، فلفل و … یک نوع ادویه است.اما اینطور نیست.ادویه گرام ماسالا از ترکیب چند نوع ادویه درست میشود.
شما خودتان هم میتوانید در منزل ، این ادویه را تهیه کنید.فقط کافی است ادویه های پودر شده خود را در ظرفی بریزید و آنها را مخلوط کنید.مقدار و نوع ادویه های ترکیبی به ذائقه و میل شما بستگی دارد.به عنوان مثال شما میتوانید از ترکیب ادویه هایی چون هل ، زردوبه ، فلفل سیاه ، میخک ، زیره سبز ، دارچین ، زنجبیل ، جوز هندی ، فلفل قرمز، رازیانه ، زیره سیاه ، گل سرخ و تخم گشنیز برای تهیه ادویه گرام ماسالا استفاده کنید.
برای خرید ادویه اصل و ارزان روی لینک کلیک کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar