استخدام بازاریاب

استخدام بازاریاب

قبل از استخدام بازاریاب حرفه ای باید در مورد بازاریابی اطلاعاتی داشته باشید. در ابتدا بهتر است توضیح مختصری از شغل بازاریابی دهیم. در ایران اکثر افراد شغل بازاریابی را با دیگر مشاغل همچون ویزیتوری و یا واحد فروش اشتباه میگیرند. تفاوت های بسیاری بین این مشاغل است و هر کدام نیاز به یک تخصص و تجربه میباشند. شغل ویزیتور به این معنا است که افرادی ک دارای فن بیان و روابط عمومی خوبی هستند محصولات و یا خدمات شرکتی را از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط حضوری به مشتریان احتمالی میفروشند . اما واحد بازاریابی به این معنا است که بازاریاب با کسب اطلاعات از بازار کار و تحقیق و مطالعه و… سیاست های تبلیغاتی و نحوه فروش محصول به مشتری احتمالی را طراحی و بررسی میکند و به مدیرعامل شرکت ارائه میدهد.

 شرایط بازاریاب

یک بازاریاب خوب باید یک سری از خصوصیات ، تخصص ها و تجربه کافی را داشته باشد تا بتواند برای شرکت مفید واقع شود. تصور افراد از یک بازاریاب خوب این است که باید روابط عمومی بالایی داشته باشد . در حالی که این مورد تنها یکی از خصوصیات است و تنها با داشتن روابط عمومی بالا نمیتواند یک بازاریاب مفید باشد.

از دیگر مواردی که یک بازاریاب خوب دارد ، هوش بالا ، اعتماد به نفس ، خلاقیت ، روابط عمومی خوب ، حتی تن صدای واضح و خوب میتواند در بازاریابی اثر گذار باشد.

تشخیص بازاریاب خوب

معمولا شرکت ها برای استخدام بازاریاب اینترنتی در اصفهان با مشکل مواجه هستند . زیرا یک بازاریاب میتواند شرکت را پر رونق و یا نابود کند. بنابراین این مطلب را برای شرکت هایی که قصد استخدام بازاریاب دارند ارائه میدهیم. در هنگام استخدام باید یک سری از سوالات را بپرسید و از پاسخ داوطلب نتیجه گیری کنید.مهم ترین سوال این است که شغل بازاریابی چیست ؟ که پاسخ را در ابتدا مطلب توضیح دادیم.بهترین کار ارائه یک چک لیست به داوطلب کار است تا بتوانید سر فرصت پاسخ ها را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید.

کمک به پیشرفت

برای افرادی که قصد دارند در بازاریابی موفق شوند بهترین گزینه این است که قبلا اقدام به استخدام بازاریاب در اصفهان مطالعه کافی داشته باشند. و اطلاعات خود را از کار بازاریابی بالا ببریند. اگه جزء افرادی هستید که تازه وارد بازار کار شده اید سعی کنید در شرکت هایی هر چند کوچک تجربه بدست آورید و خود را در بازار معرفی کنید. با داشتن تجربه رسیدن به یک کار مناسب و پر درآمد کار سختی نیست.

برای استخدام بازاریاب تلفنی اصفهان اینجا کلیک کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar