نحوه پر کردن جامبوبگ

نحوه پر کردن جامبوبگ

جامبوبگ یا بیگ بگ کیسه ای شبیه به گونی با سایز بسیار بزرگ است که برای ذخیره سازی و جابجایی محصولات فله ای و پودری بکار میرود.

این کیسه ها برای اینکه باید وزن زیادی را تحمل کنند از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند.

جامبوبگ ها در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند.به عنوان مثال در صنعت کشاورزی از کودها و مواد شیمیایی ذخیره شده در کیسه جامبوبگ استفاده میشود.

انواع جامبوبگ

تولید کنندگان کیسه های جامبوبگ بر اساس درخواست مشتری این کیسه ها را بصورت لمینت دار و یا بدون لمینت در سایزها و ضخامت های مختلف طراحی و تولید میکنند.

در کیسه های لمینت دار همانطور که از نامش مشخص است برای ساخت کیسه از یک لایه پوششی لمینت جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل کیسه استفاده میشود.البته برخی از تولیدگنندگان بسته به کاربرد کیسه و سفارش مشتری کیسه هایی از جنس پلی اتیلن تولید میکنند.این کیسه ها در مقابل نفوذ نم و رطوبت مقاومت بیشتری دارند.

استفاده از جامبوبگ یا بیگ بگ برای بسته بندی محصولات فله ای خشک مزیت های بسیار زیادی دارد.مهمترین مزیت استفاده از این کیسه ها صرفه جویی در هزینه بسته بندی و حمل ونقل انواع کالا ذخیره شده در این کیسه هاست.بعلاوه محصولات فله ای وقتی در کیسه های جامبوبگ قرار میگیرند،حمل آنها به سهولت و خیلی سریع انجام میشود و اینگونه در زمان نیز تا حد زیادی صرفه جویی میشود.

شرکت جامبوبگ سپاهان در زمینه تولید کیسه های جامبوبگ فعالیت میکند.برای مشاهده سایر محصولات این شرکت کلیک کنید.

نحوه پر کردن بیگ بگ

پرکردن جامبوبگ

نحوه پر کردن جامبوبگ به موارد زیادی بستگی دارد.اول اینکه چه موادی قرار است درون کیسه قرار بگیرد.اگر موادی که کیسه قرار است با آن مواد پر شود،از ارزش بالایی برخوردار نباشند،از کیسه جامبوبگ با ورودی کاملا باز استفاده میشود.

کیسه جامبوبگ با ورودی کاملا باز دارای سوراخ ها و طناب هایی در قسمت ورودی است که پس از پر شدن،جهت جمع شدن دهانه ورودی به کار میروند.

جامبوبگ با درپوش کامل

در این نوع جامبوبگ ، در قسمت ورودی یک درپوش وجود دارد که این درپوش به منظور محافظت از مواد و محتویات داخل کیسه در مقابل عوامل مختلف تعبیه شده است.البته از طریق این درپوش براحتی میتوان به مواد و محتویات داخل کیسه دسترسی پیدا کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سفارش کیسه جامبوبگ با بهترین مجموعه تولیدی جامبوبگ ارتباط برقرار کنید.

جامبوبگ با درپوش کامل

بیگ بگ با لیفه در قسمت ورودی

در این نوع جامبوبگ در قسمت ورودی به منظور محافظت بیشتر از محتویات داخل کیسه ، یک قیف معمولا از جنس پارچه قرار داده شده که امکان دسترسی به مواد داخل جامبوبگ از طریق این قیف امکان پذیر است.زمانی که کیسه پر میشود،ورودی این نوع کیسه بوسیله بندهای تعبیه شده در اطراف قیف،جمع میشود تا محموله محافظت گردد.

نظر خود را بنویسید

avatar