معرفی چند ماهی گوشتخوار

معرفی چند ماهی گوشتخوار

دنیای ماهی ها ، دنیای بزرگی است.ماهی ها اندازه ، طول و رنگ های مختلفی دارند.برخی از ماهی ها گوشتخوار و دسته ای دیگر گیاه خوارند.

ماهی های گوشتخوار در مقایسه با ماهی های گیاه خوار متنوع تر هستند و مدت زمان بیشتری عمر میکنند و از این جهت قیمت بالاتری دارند.

برخی از افراد تمایل دارند که انواع ماهی گوشتخوار تزئینی را در آکواریوم خانه خود نگهداری و پرورش دهند. ماهی های گوشتخوار ممکن است برای تامین نیازهای تغذیه ای خود به سراغ دیگر ماهی های اطراف خود بروند.پس اگر قصد پرورش و نگهداری از ماهی گوشتخوار را دارید ، قبل از آن با نکات نگهداری در رابطه با آنها آشنا شوید ، تا دچار مشکل نشوید.

ماهی گوشتخوار پیرانا ، ماهی اسکار ، ماهی سیچلاید ، ماهی نایف ، ماهی پنگوسی و ماهی پرت از گونه های مختلف ماهی های گوشتخوار هستند که در ادامه توضیح مختصری در مورد آنها خواهیم داد.

ماهی گوشتخوار پیرانا

ماهی گوشتخوار پیرانا

پیرانا یک نوع ماهی گوشتخوار با دندان های بسیار تیز است که در آب های آمریکای جنوبی زندگی میکند.پیرانا معمولا از ماهی های کوچکتر خود تغذیه میکند.این ماهی خیلی وحشی و خطرناک است و اگر با کمبود غذا مواجه شود به سایر موجودات زیستگاه خود حمله میکند و از آنها تغذیه میکند.

برخی از افراد به ماهی پیرانا علاقه دارند و دوست دارند آن را در آکواریوم خود نگهداری کنند.نگهداری و پرورش پیرانا ، بخصوص پیرانا بالغ کارعاقلانه ای نیست.

برای خرید ماهی های آکواریومی از بهترین مرکز فروش ماهی زینتی کلیک کنید.

آشنایی با ماهی اسکار

آشنایی با ماهی اسکار

اسکار جز ماهی های گوشتخوار است.این ماهی در آب های شیرین زندگی میکند و منشاء آن آب های رودخانه آمازون و رودخانه های چین و تایوان است.

اسکار از خانواده سیچلایدهاست. ماهی اسکار بسیار باهوش است و کسی که به او غذا میدهد را به ذهن خود میسپارد.

از مهمترین ویژگی این نوع ماهی میتوان به جان سختی آن اشاره نمود. ماهی اسکار طول عمر بالایی دارد و براحتی میتواند تا بالای ده سال زنده بماند.

برخی از افراد تمایل دارند که این ماهی را در آکواریوم خود نگهداری کنند و پرورش دهند.اسکار را میتوان در کنار ماهی های قوی جثه دیگری چون نایف ، پروت  و سایر ماهی های سازگار با این ماهی ، بصورت گروهی نگهداری کرد.

برای تامین غذای ماهی گوشتخوار اسکار میتوانید از ماهی های زنده ، میگو ، دل گاو و دل مرغ استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری ماهی اسکار در آکواریوم و خرید ماهی پرطرفدار اسکار با قیمت استثنایی ، با مرکز فروش ماهی زینتی در اصفهان ارتباط برقرار کنید.

معرفی ماهی گوشتخوار نایف

معرفی ماهی گوشتخوار نایف

ماهی نایف به دلیل فرم بدنی که به حالت چاقو دارد به چاقو ماهی معروف شده است.چاقو ماهی یک نوع ماهی گوشتخوار است و جزء ماهی های پرطرفدار محسوب میشود.این ماهی خیلی زود رشد میکند و طول آن حتی به ۱۰۰ سانتی متر هم میرسد ، از این جهت برای نگهداری آن باید از آکواریوم های بزرگ استفاده کنیم.

چاقو ماهی یک ماهی حساس و ترسو است و در طول روز فعالیت نمیکند و فعالیت خود را در طول شب انجام میدهد.

برای تغذیه ماهی اسکار میتوان از میگو ، ماهی زنده ، دل گاو و حتی غذاهای خشک استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید غذای انواع ماهی آکواریوم به مرکز فروش غذای ماهی زینتی در اصفهان ارتباط برقرار کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar