خرید اسباب بازی برای کودکان

خرید اسباب بازی برای کودکان

انتخاب اسباب بازی ها برای کودکان ممکن است ساده به نظر برسد ، اما اینطور نیست.برای انتخاب اسباب بازی برای بچه ها باید عوامل زیادی در نظر گرفته شود.زمان خرید انواع اسباب بازی ، مهم است که درباره دوام ، قیمت ، ایمنی و ارزش آموزشی آن فکر کنید!

اسباب بازی ها باید در درجه اول ایمن و مناسب سن کودکان باشند.برای خرید اسباب بازی ، به علایق هرکسی که می خواهید برای او اسباب بازی بخرید ، توجه کنید. آیا او مجذوب قطارها ، ابرقهرمانان یا شاهزاده خانم ها است؟؟!!! دانستن علایق کودکان به شما کمک می کند اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که آنها  از بازی کردن با آنها لذت ببرند. اگر از علایق کودک خود اطلاع ندارید ، او را با خود به فروشگاه بیاورید یا از او بپرسید که چه چیزی را دوست دارد.

اشیاء تحریک کننده را برای نوزادان تا ۱ سال انتخاب کنید

به دنبال اسباب بازی هایی باشید که حواس کودک شما  را درگیر کنند ، مانند اسباب بازی هایی با رنگ های روشن ، الگوهای ساده ، اسباب بازی هایی با صداهای بلند ، تند و زننده. اسباب بازی هایی که به نوزادان اجازه می دهد دکمه ها را فشار دهند یا اشکال مرتب کنند ، همه گزینه های محبوب هستند.

بهترین اساب بازی برای کودکان زیر 1 سال

اسباب بازی هایی برای ایجاد خلاقیت در کودکان خریداری کنید

 کودکان ، افراد در حال رشد هستند.اسباب بازی هایی را برای آنها انتخاب کنید که به پرورش خلاقیت کودک شما کمک کند.وسایل زیادی وجود دارند که می توانند در این مرحله از رشد کودک کمک زیادی کنند.

مداد رنگی و نشانگر – خمیر بازی – مقاله ساخت و ساز – قیچی ایمن کودک – رنگ انگشتی – کتابها –  گچ

اسباب بازی هایی را برای رشد عضلات کودک خریداری کنید

کودکان پیش دبستانی در سنی قرار دارند که بدن آنها به سرعت در حال رشد است ، بنابراین اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که رشد عضلات آنها را تسهیل می کند.اسباب بازی های متنوعی برای این منظور وجود دارد:

خرید اسباب بازی برای کودکان

اسباب بازی هایی انتخاب کنید که نیازهای کودک شما را برطرف کند

 اگر کودک شما مثلا با نحوه ارتباط برقرار کردن و همکاری کردن با دیگران مشکل دارد ، سعی کنید اسباب بازی برای او خریداری کنید که به رفع این مشکل کودک کمک زیادی کند.شما میتوانید برای این منظور اسباب بازی هایی خریداری کنید که برای بازی به دو یا چند نفر نیاز باشد.مثل بازی مار و پله

اطمینان حاصل کنید که اسباب بازی ها قبل از خرید آنها ایمن هستند

اسباب بازی های ایمن دارای برچسب استاندارد هستند.اسباب بازی ها همچنین با توجه به تناسب سن کودکان ساخته شده اند و معمولا روی برچسب آنها ذکر شده که این اسباب بازی برای چه محدوده سنی مناسب میباشد.پس زمان خرید اسباب بازی به برچسب و اطلاعات درج شده روی آن توجه کنید.

اسباب بازی بی خطر

اسباب بازی های جدید ممکن است خطرات زیادی برای سلامتی کودکان خردسال شما به همراه داشته باشند.روی کودکان خود ، زمان بازی با اسباب بازی های جدیدشان ، نظارت داشته باشید تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

اسباب بازی های کودکان خود را به طور مرتب تمیز کنید.

اسباب بازی ها مخصوصاً اسباب بازی های پلاستیکی ،به سرعت کثیف میشوند ، بنابراین باید مرتباً آنها را چک کنید و در صورت لزوم آنها را تمیز کنید.

اسباب بازی های شکسته را دور بیندازید یا آنها را تعمیر کنید

بچه های کوچک،خیلی شیطون و پرماجرا هستند و برای همین ممکن است وسایل خود را به دلایل مختلف خیلی زود خراب کنند یا بشکنند.اگر می توانید آنها را درست کنید ، در غیر اینصورت آنها را دور بریزید.چون اسباب بازی های شکسته یا فرسوده می توانند خطرات ایمنی را به همراه داشته باشند. ماشین شارژی یکی از وسایلی است که والدین برای کودکان خود تهیه میکنند.این وسیله ممکن است مانند هر یک از وسایل دیگر روزی خراب شود.اگر باطری ماشین شارژی کودک شما خراب شد ، نیازی نیست که وسیله ای جدید خریداری کنید ، شما میتوانید یک باطری جدید تهیه کنید و جایگزین باطری خراب شده نمایید.

نظر خود را بنویسید

avatar