اپوکسی سنگ چیست

اپوکسی سنگ چیست

آیا کفپوش سنگی آسیب دیده است و می خواهید نوسازی کنید؟ کفپوش سنگ اپوکسی برای جایگزینی و پوشاندن آن ایده آل برای بازسازی کف شما است. کفپوش اپوکسی نصب آسان ، ماندگار و آسان است. علاوه بر این ، اپوکسی در برابر لکه ها مقاوم است و می تواند در برابر سایش و پارگی مقاومت کند.

اپوکسی چیست؟

این ماده پلاستیکی است که برای چسباندن تخته سنگ ، مرمر یا سنگریزه با هم استفاده می شود. هنگامی که در معرض هوا قرار دارد ، جامد می شود. این بدان معنی است که می توانید از آن برای پنهان کردن نقص و ترمیم کفهای موجود استفاده کنید. کفپوش اپوکسی یک ماده کفپوش ترجیحی برای گاراژها ، زیرزمینها ، اتاق های لباسشویی و همچنین پیاده روها است.

نصب و راه اندازی

اگر تصمیم به انتخاب کفپوش سنگ اپوکسی دارید ، روند نصب شما را متحیر می کند زیرا به صورت مایع شروع می شود. کفهای شما با ماسه سنگی و تمیز کردن آنها برای نصب آماده شده اند. Primer سپس روی کف قرار می گیرد. پس از خشک شدن ، اپوکسی اعمال می شود.

برای ایجاد نمای سنگی می توانید چندین محصول را خریداری کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید اپوکسی خریداری کنید که به شما امکان ایجاد یک سنگریزه را می دهد. بسته به نوع ظاهری که شما می خواهید ، اپوکسی با بسیاری از عناصر دیگر مخلوط می شود. پس از نصب کفپوش ، شما باید ۱۲ ساعت آن را تنظیم کنید.

در ۲۴ ساعت ، شما می توانید از استحکامی که کفپوش اپوکسی ارائه می دهد ، دیدن کنید. با این حال ، یک هفته طول خواهد کشید تا از قدرت کامل این محصول کاملاً قدردانی کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه ، باید اجازه دهید کف قبل از شروع استفاده از آن کاملاً تنظیم شود.

بازرگانی سعادتی با داشتن نیروهای متخصص در زمینه فروش اپوکسی سنگ فعالیت دارد.

اپوکسی سنگ

مزایای کفپوش اپوکسی

در برابر آتش ، قالب و رطوبت مقاوم است – این گزینه کفپوش در برابر آتش سوزی ، قالب و رطوبت بسیار مقاوم است و آن را به یک ماده کفپوش ایده آل تبدیل می کند.

کاربرد آسان – فرآیند استفاده از کفپوش اپوکسی بسیار ساده است و تلاش زیادی نمی کند. این بدان معناست که احتمال کمتری وجود دارد که نصاب کار را از بین ببرد.

کفپوش قوی – اپوکسی قوی ترین کفپوش را به شما ارائه می دهد که بیشتر از هر نوع کفپوش دیگری است که می تواند آن را فراهم کند.

خواص چسبندگی قوی – کفپوش اپوکسی دارای خاصیت چسبندگی قوی است ، به این معنی که نصب آن بسیار راحت تر از سایر کفها است.

مقاومت در برابر آسیب – این کف ساخته شده است برای مقاومت در برابر ترافیک سنگین ، سایش و پارگی و همچنین موارد سنگین.

نگهداری کم – با کف اپوکسی ، دیگر نیازی به تمیز کردن اغلب اوقات نخواهید داشت. اپوکسی از طرف شما به نگهداری بسیار کمی احتیاج دارد.

معایب کفپوش اپوکسی

خشک کردن آن ۱۲ ساعت طول می کشد – این می تواند یک ناراحتی بزرگ برای افرادی باشد که در طی زمان نصب جایی برای رفتن ندارند.

وقت گیر است – اگرچه نصب به خودی خود بسیار آسان است ، اما به دلیل خشک شدن زمان زیادی را می طلبد. هر چه فضا بزرگتر باشد ، زمان خشک شدن بیشتر می شود.

آلرژی – ترکیبات شیمیایی موجود در اپوکسی ممکن است هنگام مواجهه با آنها آلرژی ایجاد کنند.

اگر در نظر دارید کفپوش سنگ اپوکسی را انتخاب کنید ، جوانب مثبت بسیار مهم است. اگر می توانید از فاکتور زمان غافل شوید ، پس کفپوش اپوکسی کف ایده آل برای حداکثر استحکام با موانع کمتر است. بنابراین ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مهمتر است.

نظر خود را بنویسید

avatar