راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

خرید لوازم خانگی قطعاً کار آسانی نیست و به تحقیقات و برنامه ریزی زیادی نیاز دارد. یکی از اساسی ترین و ضروری ترین لوازم خانگی قم ، ماشین لباسشویی است.

انواع مختلفی از ماشین لباسشویی با کیفیت ها و قیمت های متفاوت در بازار موجود است.برای همین انتخاب بهترین مورد در میان این همه تنوع میتواند چالش برانگیز باشد.در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم زمان خرید ماشین لباسشویی ، باید چه نکاتی را مدنظر قرار دهید.

ظرفیت لباسشویی

هنگام خرید ماشین لباسشویی از لوازم خانگی استوک قم ، یکی از مشخصات ظرفیت آن است.اگر تعداد افراد خانواده شما زیاد هستند و یا شما قصد دارید با استفاده از ماشین لباسشویی لباسهای حجیم را شستشو دهید ، یک لباسشویی با ظرفیت بالا در نظر بگیرید.برخی از ماشین های لباسشویی مخزن های بزرگتری نسبت به بقیه دارند و این به این معناست که این ماشین لباسشویی قادر است بارهای سنگین را به خوبی شستشو دهد.ظرفیت کیلوگرم مربوط به لباس های خشک است.وقتی ظرفیت یک لباسشویی ۶ کیلوگرم است ، بدانید که این ۶ کیلوگرم وزن لباس های خشکی است که می توانید داخل آن بگذارید. اکنون بدیهی است که وقتی این لباس ها خیس می شوند ، ممکن است وزن آنها حتی بالاتر از ۱۲ کیلوگرم باشد.

ظرفیت لباسشویی

سرعت چرخش
سرعت چرخش به تعداد چرخش مخزن لباسشویی در یک دقیقه گفته میشود ، بنابراین سرعت چرخش ۱۲۰۰ دور در دقیقه به این معنی است که مخزن لباسشویی با سرعت ۱۲۰۰ بار در هر دقیقه می چرخد.به طور کلی ، سرعت چرخش بالاتر برای خارج کردن آب از لباس ، در پایان چرخه استفاده می شود.توصیه می شود ماشین لباسشویی را انتخاب کنید که سرعت چرخش بالایی داشته باشد.هرچه سرعت چرخش سریعتر باشد ، آب بیشتری از لباس شما خارج می شود و زمان خشک شدن ، لباس شما سریعتر خشک میشود.

رنگ و طرح

زمان خرید لباسشویی ، اطمینان حاصل کنید که رنگ و طرح آن ، مطابق با سبک زندگی و طراحی خانه شما باشد.

انواع ماشین لباسشویی

انواع ماشین لباسشویی

لباسشویی ها می توانند نیمه اتوماتیک یا کاملاً اتوماتیک باشند.لباسشویی های نیمه اتوماتیک ، به مداخله دستی نیاز دارند.خشک کردن لباسها در این نوع لباسشویی در یک مخزن جدا انجام میشود.اما لباسشویی تمام اتوماتیک ، نیازی به دخالت دستی انسان ندارد.این نوع لباسشویی تمام عملیات شستشو و خشک کردن لباسها را بدون وقفه و بصورت کاملا اتوماتیک بدون دخالت انسان به انجام میرساند.این نوع دستگاه ، برنامه شستشوی بیشتری نسبت به نیمه اتوماتیک دارد و استفاده از آن باعث صرفه جویی در زمان شما میشود.متناسب با نیازتان میتوانید لباسشویی نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک خریداری کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar