ابعاد استاندارد برای کابینت آشپزخانه

ابعاد استاندارد برای کابینت آشپزخانه

پس از انتخاب انواع کابینت آشپزخانه مورد نظر خود ، مرحله بعدی تعیین نحوه پیکربندی آنها برای مطابقت با طرح کف شما می باشد.تعداد و اندازه گیری کابینت های مورد نیاز در آشپزخانه شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهمترین مکان و ارتباط بین مراکز کاری مهم در آشپزخانه خواهد بود. قرار دادن سینک ، یخچال و فریزر ، آشپزخانه ، اجاق گاز و اجاق مایکروویو در درجه اول قرار می گیرد. محل قرارگیری آنها مشخص می کند کابینت های آشپزخانه در کجا قرار دارد.تمام اندازه گیری های کابینت آشپزخانه  اصفهان باید برابر مشخصات تولید کننده برای وسایلی که انتخاب می کنید ، دو برابر بررسی شود. در غیر این صورت ، این خطر وجود دارد که آنها بدون تنظیم عمده در حین نصب مناسب نباشند یا اصلاً بدون سفارش یک مؤلفه جدید کابینت آشپزخانه مناسب نخواهند بود.

ابعاد استاندارد برای کابینت آشپزخانه

کابینت سفارشی را می توان در هر ابعادی که شما می خواهید ساخته شود ، اما اگر در حال خرید کابینت های نیمه سفارشی ، از پیش ساخته یا آماده به مونتاژ هستید ، باید از ابعاد استانداردی انتخاب کنید که تقریباً همه تولید کنندگان از آن پیروی می کنند. کابینت های پایه ، کابینت های دیواری و کابینت های مخصوص بلند ، همه دارای اندازه استاندارد خود هستند. هنگام انتخاب سایز برای کابینت های پایه ، به یاد داشته باشید که اندازه ها از کف تا بالای جعبه کابینت است. کابینت های آشپزخانه پایه کارگاه های طراحی آشپزخانه هستند ، که به طور مستقیم روی زمین نصب می شوند. پیشخوان ها روی آنها گذاشته می شوند ، سینک ظرفشویی درون آنها ، ماشین ظرفشویی ها و محدوده هایی که توسط آنها بسته شده است ، قرار می گیرند و گلدان ها و قابلمه ها درون آنها ذخیره می شود. کابینت پایه آشپزخانه گرانترین قیمت از تمام کابینت های آشپزخانه است

نیازهای فردی برای کابینت آشپزخانه

اهمیت دوم درجه تکینگی برنامه شما و نیازهای فردی شماست. مگر اینکه طرح شما بسیار غیر معمول باشد ، شما احتمالاً قادر خواهید بود از پیکربندی های متنوعی از کابینت های آشپزخانه و ظروف نیمه سفارشی استفاده کنید تا بتوانید انبارداری کارآمد و جذاب داشته باشید. کابینت های آشپزخانه سفارشی ، با استفاده از عرض ، ارتفاع و عمق غیر استاندارد ، فقط برای نصب که بی نظیر است یا در آن میزهای کم ارتفاع و کابینت های دیواری نمی توانند نیازهای آشپز بسیار بلند یا بسیار کوتاه یا عضو خانواده با محدودیت های جسمی.

نظر شخصی در کابینت آشپزخانه

سوم ، شما باید سلیقه خود را بدانید. آیا دوست دارید قفسه باز در انتهای کابینت اجرا شود؟ آیا علاقه بصری اجرای کابینت های آشپزخانه با اعماق مختلف را دوست دارید؟ آیا ظاهری براق تر با وسایل داخلی ترجیح می دهید؟ آیا قفسه را برای نگهداری گلدان در زیر آشپزخانه ترجیح می دهید؟ آیا می خواهید قفسه  پشت درب های کابینت داشته باشید؟ کابینتهای آشپزخانه بورس به فرض برنامه ریزی برای قرار دادن سطوح و وسایل کاری با ارتفاع استاندارد برنامه ریزی شده اند. پیشخوان استاندارد ۳۶ اینچ ارتفاع دارد که برای شخص “متوسط” راحت است و در آن مجهز به ماشین ظرفشویی استاندارد ، اجاق گاز / آشپزخانه بالا و نصب های کمپرسور زباله است. البته می توان برنامه هایی را برای کسانی که ارتفاعات بالاتر یا پایین تر از سطح کار را ترجیح می دهند ترسیم کرد.

ابعاد استاندارد برای کابینت آشپزخانه

برای اطلاع از راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در  اجرای کابینت اصفهان تماس حاصل بفرمایید.

نظر خود را بنویسید

avatar